18 Mart 2013 Pazartesi

Bargello Parfüm - Açık Parfüm

Merhaba,

Açık parfümlere pek güvenemezdim açıkçası. Eskiden Ixora ve Dp parfümlerini denemiştim ama memnun kalmamıştım. Dp'yi bir de ne akla hizmetse 100 ml almıştım. Bitmek bilmedi, kokusu değişti, ağırlaştı. Bir daha açık parfüm almam derken Youtube'da bir videoda Bargello Chocolate parfümünü gördüm. Bunun üzerine merak edip önce markayı netten araştırdım. Yorumların çoğu kokusunun  kalıcı olduğu yönündeydi. Parfümlerim azalsın diye bekleyeyim dedim ama bir gün merakıma yenik düşerek kendimi dükkanda buluverdim.. (valla benim bi suçum yok :) )

Chocolate kokusu çok şekerli bir koku. Şeker kokularına bayılan bana bile biraz fazla geldi doğrusu. Yaza daha uygun bulduğum için almadım. Daha sonra Chanel-Chance ile Hugo Boss-Orange parfümlerinde karar kıldım. Chance'ı sevip sevmediğime hala karar veremedim desem yalan olmaz. İçinde acı bir koku var beni iten. Bence bahar ayları için uygun. Hugo Boss-Orange ise eğlenceli bir parfüm. Günlük kullanıma uygun.

Bu kadarla kaldım mı sizce? Tabiki hayır! Hangi insan evladı Bilgentolis'in videosunu izleyip 288 numaralı Ralph Lauren-Hot parfümünü almaz sorarım size!! Şaka şaka. Ama videoyu izleyip denememek zor olurdu benim için. Deneyip almamak daha zor. :) 1 alana 1 bedava olduğu için onun yanında da çok merak ettiğim Yohji Yamamato parfümünü aldım. Yamamato pamuk gibi hafif, insanı yormadan sarıp sarmalıyor. Kesinlikle bayıldım. İki parfüm ufaktan birbirine benziyor sanki ama Yohji Yamamato daha hafif.


Erkek kardeşime parfüm alırken diğer parfümü  almak zorunda kaldığım (!) parfümü de araya sıkıştırayım hemen. Beyonce-Heat parfümünü merak ediyordum. Kesinlikle bayıldım. Tatlı kokuyor ama buram buram kokup bayıltan tatlılıkta değil. İşte aradığım lezzet bu dedim.. :)

Parfümler genel olarak oldukça kalıcı. Hiçbirinin orjinalini denemedim. 2 adedi 25 lira, oldukça uygun bence. Kullanırım kullanmaya devam ederim. Not olarak orjinal parfümlerimden iltifat almazken bunlardan alıyorum eklemek isterim. İlginç bence..

387: Beyonce-Heat , 288: Ralph Lauren-Hot , 175: Yohji Yamamato , 191: Hugo Boss-Orange
Chance Parfümünü bulamadım kimbilir hangi çantamda.. :)
İnternetten alışverişi mevcut. Sitesi için buradan buyurun.

Sevgiler..






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder