7 Mart 2013 Perşembe

İstek Listesi (Parfüm)

Merhaba,

İstek listemin ağırlığını parfümler oluşturuyor. Hiçbir zaman bir tane imza kokum olsun onunla ömrümü geçireyim demedim, diyebileceğimi zannetmiyorum. Koku dünyası derya deniz, ben de mümkün olduğunca çok kokuyu denemek istiyorum. Tabi maddi imkanım elverdiğince. Bunun için sigarayı bıraktım. Benim için son moda giyinmek o kadar önemli değil, ama konu koku olunca her şey bir yanda kalır. Şu sıralar 40 kadar parfümüm var zannedersem. Ama yine de yetmiyor yetmiyor.. :) Zaman içinde ya da bittikçe kokuları paylaşacağım.

Bugün ise istediklerimi paylaşacağım. Şu sıralar alamasam da bir gün mutlaka alacağım.

1. Tom Ford - Black Orchid : Bu koku o kadar acaip bir koku ki! Nefret edebilirsiniz, bayılabilirsiniz. İlk sıktığımda kesinlikle farklıydı. Bunu zaten okuduğum yorumlardan da biliyordum. Sevsem mi sevmesem mi bilemedim. 3 saat sonra kokladığımda sanki teminle tamamen bütünleşmiş ve tenime ait bir koku haline gelmişti. Sanki yıllardır benle beraber gibi.. Garip bir his.. Şişesine de ayrıca bayıldım. Erkek arkadaşım da hoş bulduğu için sınavı geçti. :)



2. L'Eau D'Issey Femme : Bu kokuyu Vedat Ozan'ın radyo programından dinlediğimden beri merak ediyorum. Çok hafif ama çok güzel bir koku. 1,5-2. saatindeki kokusunu çok sevdim. Ama 3 saat sonra pek kalmamıştı. Yine de bende olması gereken bir koku.

3. Roberto Cavalli - Just Cavalli: Allahımmmm diyorum bu kokuya. O kadar güzel ki anlatamam. Lilakutu ile gelmişti testeri. Koklaya koklaya öldüm bittim. Yine biterim yine biterim. :) Birazcık Emotion Nostalji (Şimdi satılmıyor) kokusunu andırdı bana..

4. Kokucuk - Hepsi. Daha önceki yazılarımda bahsettim. Bende 5 adedi mevcut. Ama istediğim gibi karıştırabilmem için hepsi olmasa da birçoğunun elimin altında olmasını istiyorum. Ancak bunun için elimdeki parfümlerin bir kısmını bitirmem gerekiyor. Yoksa ipin ucunu kaçırırım, kafayı da sıyırırım. Bir yandan hiç kalmayacağı korkusu da yok değil ama.. Bu arada Vedat Ozan Bey'in podcast yayınını dinliyorum öyle güzel bilgiler veriyor ki, mutlaka dinlemeniz lazım. Keşke kitabını bir an önce çıkarsa.. :)

5. Veld's Prends-Moi: Buradaki yazımda da dediğim gibi zayıflatma özelliği olsa da olmasa da sıktıktan 1 saat sonraki koku beni benden alıyor.

Bunların yanında beğendiğim daha çooook parfüm var. Ama şimdilik bu kadarını istemek yetsin değil mi?
İstemek elde etmenin yarısıysa eh biraz yol katettik sayılır.. :)

Not: Görseller internetten alıntıdır. Keşke ben çekebilseydimmmm (Muhteşem görüntü kalitemle değil mi?) :)

Sevgiler,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder