24 Mart 2013 Pazar

Cumartesi Alışverişi

Cumartesi günü alışveriş patlaması yaşadım kendi çapımda. :)

İlk durak Gratis'ti... Yeni çıkan Oz koleksiyonunda gözüme kestirdiğim 2 ürün var. Biri yaldız rengi çatlayan oje, diğeri krem allık. Sadece ojeyi bulabildim malesef.. Gratis mağazaları neden talan edilmiş halde oluyor anlamıyorum. Kozmetik rafları birbirine girmiş oluyor. Rujlar eksik, aranan hiçbirşey bulunmuyor. Parfüm deseniz öyle.. Genelde akşamları gittiğim için öyle oluyor zannediyordum ama gündüz gidince de bir fark olmuyormuş bunu gördüm. Bence biraz daha özenli olabilirler. Neyse... Essence'in Oz serisi 03-Good Witch çatlayan ojesini aldım, tek kalmıştı zaten bırakamadım.. Top coat diyor ama üstüne şeffaf oje ile geçeceğim sanırım. Çünkü dün akşam sürdüğüm oje öğlen soyulmaya başladı.

Daha sonra Yves Rocher'de 2 adet şampuan alımına 1 adet bakım ürünü hediyesinden yararlanmak için aşağıdaki ürünleri aldım.




1. Şampuan: Yıpranmış saçlar için, kokusu çok güzel. 1 kere kullandım ve ilk yıkamada beğendim. Uzun vadede ne olacak bakalım. 2 adet aldım.

2. Saç Bakım Yağı: Bakım yağlarına karşı zaafım var. Bunu da denemek istedim. Saçları yıkamadan önce sürüp 10 dakika bekleyip öyle yıkanıyormuş. Bu hediye gelmiş oldu.

3. Vanilya Parfümü: Vanilya parfümünde zaten gözüm kalmıştı. %30 indirim de olunca daha fazla kayıtsız kalamadım. Miss gibi kokuyor iyiki almışım.. :)

4. Mineral Pudra: Yves Rocher kartı olanlara 3 ürün alınca diğer 3 ürün için %30 indirim oluyormuş 5 Mayıs'a kadar. (Umarım doğru anlamışımdır.) Arkadaşım 2 ürün alınca kalan 1 ürün hakkını da böyle kullanayım dedim. Açınca 6 ayda bitirmek gerektiği için henüz açmayacağım. 3 yıl ömrü varmış açmadığım taktirde. (Fotoğrafını çekmeyi unutmuşum üzgünüm :( )

Daha sonra Rossman olmazsa olmaz zaten.



1.  Pastel Kalıcı Lipgloss No:12: Bu glosslar çok güzel, oldukça kalıcı. Bende 11 numarası vardı. Bütün renklerini alabilirim, çok seviyorum.

2. Pastel Kokulu Oje - Mint: Bu da alsam mı almasam mı dediklerimdendi. Mevsimi geldi bence, alma zamanıdır. Nail artlarda beyaz ile birlikte harikalar yaratacağını düşünüyorum. Ayrıca nane kokuyor tabiki.. :)

3. Maybelline Rocket Lashes: Bilgen'in övgü dolu sözleri sonucu merak edip aldım kendisini. Memnun kalacağıma eminim. Şimdi açmayacağım, diğerleri bitince açacağımdır.

4. Essence Twilight Serisi - 04 Edward's Love: Yine Essence'in uzun zamandır elimin gidip almadığım twilight serisi mavi pırıltılı ojesi. Yavrum orada arap bacı gibi duruyor ama bayıldım bu ojeye. Fırçasından dolayı tek hamlede sürülmesi, abartısız ışıltısı, tek katta rengini vermesi, fırça izi bırakmaması... Umarım kalıcılığı da iyidir. Çok şey istemiyorum 1, bilemedin 2  gün kalsa yeter. Moru da çok güzel duruyordu ama abartmamak için almadım.

Yarın pazartesi değil mi? Pöfff... diyor ve herkese mutlu bir hafta diliyorum.

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder