10 Mart 2013 Pazar

Bitirmek İstediğim Ojeler

Merhaba arkadaşlar,

Ojelerimi koyduğum çekmecemin ağırlığını taşıyamamasından dolayı düşmesi sonucu bazılarını ayırdım. Madem ayırdım buraya koyayım da rezil olsunlar dedim. Şaka şaka, belki bilmediğiniz denemek isteyeceğiniz renkler olabilir. Swatch yapmadım, çünkü ne o kadar vaktim var, ne de oje blogları ile yarışabilecek fotoğraf kalitem. Yine de fikriniz olsun, benim de gözümün önünde olsun, ne kadar zamanda ne kadarını bitirebileceğim. Bitirmeyip oje alırsam tü bana vs. düşüncelerle sunuyorum efenim.

1. Claires Nail Art Beyaz: 2 sene önce falan Claires'ten almıştım. Hala bitiremedim. Ara sıra çiçekler kelebekler yapmak için kullanıyorum. 4 lira civarında almıştım. Hem fırçalı olarak hem de pilot kalem gibi olan ucuyla kullanılabiliyor. Fırçasını hiç kullanmadım. Diğer kısım daha rahat geliyor.


2. Alix Avien No 288: Bu ojeyi kışa daha çok yakıştırıyorum. Yaz gelmeden sürebildiğim kadar süreyim dedim ve attım kutuya. Açıkçası Pastel ve Flormar ojeleri daha çok beğeniyorum. Ama böyle değişik renkler görünce dayanamıyorum.


3. Golden Rose No 68: Bu ojeyi gri renk hezeyanlarının yaşandığı sıralarda almıştım. Hafif simli, 2. katta rengini güzel bir şekilde veriyor. Son zamanlarda pek elim gitmiyordu ama bitirebildiğim kadar bitireyim.


4. Flormar No 003: Bu renk gerçek rengi değil. Gerçek rengi daha şeffaf/beyaz tonlarda ve küçük gümüş beyaz simlerden oluşuyor. Tek başına veya ojenin üzerine çok güzel ve zarif duruyor. Bitmek üzereyken elimde kalan sedefli eflatun bir oje, şeffaf oje ve kalın gümüş renk simler ekledim. Oldu mu bana bir şişe oje daha. :) Fena olmadı bu da, açık renk kullanmak istediğimde veya başka renkler üzerinde kullanarak bitireceğim.

5.  Golden Rose No 57: Bu ojeyi büyük bir aşkla aldım. Ama 3 kere sürdüm desem yalan olmaz. Unuttum tabiki. :) Gözümün önüne koydum bunu da.


6. Flormar No 376: Fotoğraflarda gördüğünüz tırnaklarımın taban rengi bu oje, yazı özlediğim günlerde kullandım genelde, yazın da kullanacağım. Biter misin lütfen? Lütfen? :)


7.  Pastel (Numarası silinmiş): Bu ojeyle sevgi nefret ilişkisi yaşıyorum. Rengi çok güzel, ama tenime yakıştıramıyorum bazen. Bir de kuruyor ama çok çabuk iz kalıyor tırnakta. Sinir ediyor. Bozulan yere birşeyler yapıştırıyorum öyle idare ediyorum. Atabilirim de. Bilmiyorum.


8. Pastel Tarçın Kokulu Oje: Ahh bu ojeye bayılıyorum. Genellikle başka ojelerin üzerine sürerek kullanıyorum. Mesela bakınız tırnağım. :) Hem kokusunu hem de kattığı havayı seviyorum. Bazen sadece yüzük parmağıma sürüyorum, bazen hepsine. Biterse tekrar alırım.


9. Avon Wicked: Oldukça koyu bir bordo diyebilirim. Seviyorum ama kuruma problemi var. Bu sene hiç kullanmadım. Biraz kullanayım bari. :)


10. Avon Luxe Lavender: Rengine bayılıyorum, artık bahar yaklaştığına göre ve ben de bu rengi bahara yakıştırdığıma göre kullanımımı sıklaştıracağım demektir. :)


11. Pastel No 65: Bu ojeyi bu sene sık sık kullandım. Duruşunu seviyorum. Yarılamışım zaten. Bitiririm sanırım.


12. Color Me No 45: Bu ojeyi BİM'den aldım. Genelde set halinde satılıyor. Gördüğümde dayanamayıp alıyorum genelde. Duruşu, kuruması güzel.


13. Rival de Loop Young Base Coat: Seviyorum bu ürünü. Sürer sürmez hemen kuruyup matlaşıyor. Matlaşınca ojeyi sürüyorum. Sıkça kullandım, zaten bitmek üzere. Bitince diğer oje bazlarını da bitirip belki yenilerini denerim, belki tekrar alırım.


14. Isabelle Dupond No 39: Bu ojeyi Dore'den almıştım. Bilmeyenler varsa Dore Avon, Oriflame gibi temsilciler aracılığıyla satış yapan bir firma. Denemek için almıştım ama pek elim gitmiyor doğrusu. Rengini pek yakıştıramadım. Ama bunu da zorlayarak bitirmeye çalışacağım. (Bu sene hiç kullanmadım)


 15. Color Me No 10: Yukarıdaki ColorMe oje ile aynı. :) Onun kadar çok kullanmadım tabi.


16: Pastel No 01: Pastel'in şeffaf ojesi. Şeffaf ojeleri özellikle nailart yaptığımda deseni sabitlemek için kullanıyorum. Azıcık kalmış. :)


17. Color Me No 18: Bunun şişesinin şekli diğerlerinden farklı. Biraz daha büyük. Bu ojeleri görürseniz bir deneyin derim. Bu da 3'lü satılıyordu. Bordo, şeffaf ve fotoğrafta gördüğünüz renklerdeydi. Bordo olan mat, bu ise simli. Onu koymamışım bunların içine, neyse. :) Onu da başka zaman gösteririm.


19: Claires No 206: Bu renge bu kış elim sık sık gitti. Bu aşkı baharda da devam ettirmek lazım. Set halinde satın almıştım. Alttaki ile bir de mor renk vardı. En çok bu rengini sevdim.


20. Claires No 205: Elim hep diğer pembe ojelerime gittiğinden buna sıra gelmiyordu, arkada kalmasın beri gelsin dedim. Attım kutuya. :)


21. Pastel Magnetic No 721: Denemek için almıştım. Kuruma süresi ve duruşunu seviyorum. Yapması o kadar zor değil ancak el alışkanlığınız olursa daha iyi oluyor. Ben ilk yaptığımda mıknatısı çok yaklaştırıp bozmuştum. Ama bir kat daha geçip tekrar yaptım. Çok problem olmadı. İlk kat düz bırakıp 2. katta mıknatıslarsanız rengi daha güzel oluyor.


22. China Glaze Tırnak Güçlendirici: Bunu base coat yapmak için almıştım ancak kutusunda yalnız başına kullanılması gerektiği yazıyordu. Benim için biraz hayal kırıklığı oldu. 14 gün boyunca oje sürmeden durabilecek bir yapıda değilim. Buna dikkat ederek alın. Ben dayanamadım ve üzerine oje sürmeyi denedim. Etkisinde bir değişiklik oldu mu etkisi neydi onu bilmiyorum. Netten okuduğum yorumlarda çabuk soyulduğunu söylüyorlardı. Ojeyle kullandığımda bile soyulma problemi olmadı bende. Bir şekilde bunu da bitireceğim ancak bir daha almayacağım maalesef.


23. Essence No 64 Be optimistic! : Oje almama yemini ettiğim halde bunu görünce dayanamadım. Ne kadar güzel değil mi? Bu kadar beğeniyorken kutuya atmadan duramadım.


24. Claires No 46: Rengine vurularak aldığım bir oje daha. Alalı baya oldu tabi. Rengini seviyorum sevmesine ama altına baz kullandığım halde silince tırnakta ve tırnak kenarlarında renk bıraktığı için sonraki 2-3 gün koyu renk ojeler sürerek kamufle etmek zorunda kalıyorum. Ama rengi yok mu ah o rengi o kadar güzel ki...


25. Tırnak bantları: Üsttekini Rossman Rival de Loop standından almıştım. Çok zarif duruyor. Tekrar alabilirim. Alttakini ise buradan almıştım. Hala satışta var sanırım.


Off başlarken bu kadar uzun olacağını tahmin etmemiştim. Umarım sıkılmamışsınızdır.

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder