6 Mart 2013 Çarşamba

Asos Siparişim Geldiiiiii

Yurtdışından kozmetik alımının yasaklanması birçok kozmetik sever gibi benim de bunalımlara girmeme, buhranlar geçirmeme sebep oldu. Ne yaptıysak nafile.. Bu konuda hala çok üzgünüm. Ve nefret edilesi firmalardan hala nefret ediyor ve alışveriş yapmıyorum.

Derken bir gün bir blogda bazı siparişlerin ulaşabildiğini okuyunca ucuz bir deneme yapsam ne çıkar dedim. Ve fotoğrafta gördüğünüz seti sipariş ettim. Ahhh Stila ah ne özlemişim...

Asos pek çoğunuzun bildiği gibi kargo bedava olan bir firma. Canım canım :) Yaklaşık 6$ olan bu setin siparişini verdim. 10 gün sonra elimdeydi. Yaşadığım kalp çarpıntısını, zafer duygusunu, o paketi elimde tutarken hissettiklerimi anlatamam.

Paletin renkleri gayet kullanılabilir toprak tonlarından oluşuyor. Dikdörtgen kısım ise yanak ve dudakta kullanılabilecek krem şeklinde bir renklendirici.  Aynası mevcut ve aynanın altında hangi farı nereye süreceğimizi anlatıyor. Swatch yapamadım ama aşağı yukarı anlaşılıyordur sanırım. Az daha yakından şöyle görünüyor.
Lipglossu ise açmadım. Benzer tonda bir glossum mevcut olduğu için önce onu bitireyim sonra açayım diye düşünüyorum.

(Dişim hala fena olduğu için kremden başka bir şey sürmek gelmiyor elimden böhüü :(( )

Böyle işte.. Gelecek diye bir garanti yok tabiki ama gelebiliyormuş demekki.. :) Çok mutluyum çook.. Keşke parfümde de böyle olabilse.. Belki bir gün kafalarına dank eder de kalkar şu yasa.. Umarım.. Pffff...

Sevgiler..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder