28 Mart 2013 Perşembe

Fresh Line Alışverişi

Merhabalar..

Abarttım bu aralar biliyorum. Ama dayanamıyorum ne yapalım.

Fresh Line methini uzun zamandır duyuyorum ve okuyorum. Yüz ve vücut kremi testerlarını deneyip kokularına bayılmıştım. Ürünlerin organik olması da süper. Fırsatını bulunca soluğu Armada'da bulunan şubelerinde aldım.

Firma yetkilileri çok ilgililer. Sorulara bıkmadan cevap verip önerilerde bulundular. Bazı ürünlerde ısrar ettiler. Normalde böyle şeylerden çok hoşlanmam ancak benimle beraber gelen arkadaşım ısrar ettikleri ürünleri alırsam kesinlikle memnun kalacağımı söyledi. Kendisi sadece oranın ürünlerini kullanıyor. Ben de fazla direnmedim ve hepsini almasam da tavsiye ettikleri bazı ürünleri aldım. Önce cilt bakım ürünlerinden başlayalım.


Hesperides Temizleme Sütü: Aslında ben jel temizleyicileri seviyorum ve jel olanı almaya meyilliydim. Ancak görevli bunu tavsiye etti. Göz makyajımı da çıkarabileceğimi söyledi. Bioderma Sebium'a devam edeceğim göz makyajım için. Daha sonra bununla temizleyeceğim bakalım nasıl olacak. Gramajları çok büyük değil. Yapısı mayonez kıvamında olduğu için şişeden kolay çıkmıyor. Ben spatula yardımı ile çıkardım. Kokusu ağır değil ve çok güzel. Fiyatı 20 Lira.

Hesperides Tonik: Tonik olarak bunu tavsiye etti. Zamanla göreceğim etkilerini. Fiyatı 20 Lira.

Ek olarak göz ve yüz kremi de tavsiye etti ancak elimdeki ürünler bitmeden almak istemedim.Bunlar da ufak boyda oldukları için bitiririm elbet. Kremler 90 Lira civarındaydı.


Maskeler: Arkadaşım çamur maskesini çok methetmişti. Ben de çamur maskesi alacaktım. Ama görevli kil maskesi vermek istedi. Çamuru bir sonraki sefere bıraktım. Bir de az miktarda nem maskesi vermek istedi. Çok emindi memnun kalacağıma, cildimin ihtiyacı olduğuna. (Bu arada kesinlikle cahil görevlilerin birşeyi dayatması gibi değildi söyledikleri.Bilgili ve gayet sevecendi.) Bunları da attım sepete.Kil maskesi 20, nem maskesi 10 Lira.


Vanilyalı El Kremi: %30 indirimli olması ve vanilyalı olması hiç düşünmeden almam için yeterli bir sebep. Bir de muhteşem kokması, ellerimi yumuşacık yapması ve kokusunun kalıcı olması da ekstra mutluluk kaynağı. Gram ile satılıyor. İstediğiniz kadar alabiliyorsunuz. Bu da 10 Lira civarı tuttu.


Orpheus&Eurydice Vücut Spreyi: Tüm bunlar olurken aklımın vücut spreylerinde olmasına şaşırmazsınız değil mi? Almayacaktım güya ama kokuya yenik düştüm yine. Ah bu nasıl harika bir kokudur? Vanilya baskın zannediyordum ama kesinlikle pasta gibi kokmuyor diğer bitkilerin de etkisiyle. Diğerlerini de denemek istiyorum. Bunun fiyatı 70 ise Lira.


Testerlar: Aldığım serinin göz ve yüz kremlerini almadım ama denemek için tester istedim. Bir de parfümle aynı kokuda olan vücut sütü testerini verdiler. Daha sonra seriyi tamamlamayı düşünüyorum. Serinin bir de sabunu var ki o kadar muhteşem kokar mı bir sabun yaa.

Aklımın bir kısmını orada bıraktım sanıyorum. :)

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder