15 Mart 2013 Cuma

Batı Sezer Parfum Shop Alışverişim

Batı Sezer'den işyerimdeki arkadaşlarımın övgüyle bahsettiklerini duydum ve kendime sordum: Nasıl ben duymadım bu zamana kadar bunu nasıl nasıl nasıl??? Duymakla kalır mıyım? Tabiki hayır. Fırsat bulduğum ilk anda koştur koştur gidip denedim. (Olay 6 ay önce gerçekleşiyor :) )

Mağazanın Ankara'da 2 şubesi var. Biri Kök Çarşısında, biri de Meşrutiyet Caddesi'nde. Ayrıca Ankara dışında yaşayanlar için online satış sitesi de mevcut. Ben Meşrutiyet Caddesi'ndeki şubeye gittim. Beğendiğim parfüm Armani-Diamonds oldu. Kokuyu seçtikten sonra parfümüm hazırlandı. Üzerine İsmimin, satın alma tarihinin bulunduğu bir etiket yapıştırıldı. Böylece hem ben parfümü ne zaman alabildiğimi hatırlayabileceğim, hem de ismimin yazması özel hissettiriyor. Bir de tabiki firma hangi müşterinin hangi kokuları sevdiğini takip edebiliyor ve ona uygun önerilerde bulunabiliyor. Daha sonra şık bir kese içine konuldu.


Sitelerindeki görsel böyle, bende koyu renk şişesi mevcut.
Parfümden oldukça memnun kaldım. Kokusu çok kalıcı ve çok güzel. Vanilyalı, şekerli bir koku, ama şekeri çok sevmeyenleri bayabilir. Ben bir vanilya ve şeker aşığı olduğum için bayıldım. Orjinalini denemediğim için orjinale ne kadar benziyor bilmiyorum ama zaten böyle şeylere takılmıyorum. Kokuyu beğendim sonuçta.

Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 60 ml için 27 TL idi. Sitesinden online alışveriş yapabilirsiniz. Ben zaten Ankara'da yaşadığım için sitesinden hiç alışveriş yapmadım. Sitesininde koku içeriklerini göremedim. Bilgisayarımda mı sorun var sitede mi bilmiyorum. Sanırım ve umarım daha da geliştirirler. :)

Sevgiler,

2 yorum:

  1. coook merak ettim baska parfüm aldınız mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, başka parfüm almadım. Aslında niyetim var ama eldekileri bitirmek için almıyorum. Sevgiler..

      Sil