27 Mart 2013 Çarşamba

Cilt Bakım Rutinim Gündüz

Merhaba,

Cilt bakımımu gece gündüz aksatmadan yapmaya çalışıyorum ki şimdi ve de gelecekte yaşabileceğim problemleri en aza indirgeyeyim. Cildim karma, hem çok kuru olabiliyor hem de abuk subuk yerlerde sivilcelenme olabiliyor. Bir de zaman zaman birşeyden nem kapıp yanma hissi de yaşabiliyorum. Bu yüzden herşeyi süremiyorum cildime.

Sabahları daha çok uyuyabilmek için hazırlığından feragat eden bir insanım. Bu yüzden sabahları hızlı bir biçimde yapabildiğim kadarını yapıp evden çıkıyorum.

1. Temizleme: Herşeyden önce cildime uygun bir temizleyici ile yüzümü yıkıyorum. Şu an The Body Shop Aloe Veralı Peeling, Rival de Loop Yağlı Ciltler için Jel Temizleyici, Doa Kozmetik narlı sabun ve Bioderma Sebium var elimde. Elime ne gelirse onunla yıkıyorum.
Kısaca bahsedecek olursam Body Shop peelinge bayılıyorum. Kokusuna, yapısına...  Rival de Loop'u Gebze'deyken almıştım. Orada geçen zamanlarımı hatırlatıyor. Temizlemesini seviyorum. Fiyatı da oldukça uygun. Doa Kozmetik baştacım, çok seviyorum bütün ürünlerini. Bioderma Sebium'u da oldukça beğendim. Lilakutu'dan çıkmıştı, tam boyunu alabilirim.



2. Tonikleme: Bu aşamayı bazen atlasam da tonik kısmını Caudalie Beauty'den birkaç fıs ile hallediyorum. Verdiği hissi ve kokusunu seviyorum. Buradaki yazımda bahsetmiştim. Vaktim varsa içine çay ağacı yağı damlattığım The Body Shop salatalık özlü tonik ile veya burada bahsettiğim Cyrene Avoe Vera'lı tonik ile siliyorum. Salatalık özlü toniğin kokusunu sevmedim. Aloe Vera'lı tonik ise daha hafif. Caudalie ile muhteşem kokuyor. Mis mis...


3. Nemlendirme: Nemlendirme benim için çok önemli. nemlendirmezsem cildim gerim gerim geriliyor ve acıyor. Genellikle Nuxe Nirvanesque Krem kullanıyorum. Çoğu zaman buradan alıyorum. Bana en iyi gelen kremlerden biri. Sitede genellikle 3 al 2 öde kampanyası oluyor. Son zamanlarda bu kremi Doa Kozmetik'ten aldığım aynısefa yağı ile karıştırıp öyle sürüyorum. Daha bir yumuşacık oluyor cildim. Sivilcelenme falan da yapmadığı için şu sıralar cildim en mutlu zamanlarını yaşıyor. :) Son birkaç gündür Rare Blossom'un testerini sıkıştırdım araya, yine aynısafa yağı damlatarak kullanıyorum.



Gözlerime de yine Doa Kozmetik'ten aldığım shea yağını sürüyorum. Bu yağ normalde katı ancak parmağıma alıp ovalayınca eriyip kremsi forma geçiyor. Kalanı da dudağıma sürüyorum. Diğer göz kremi alternatifi ise The Body Shop'un yeni C Vitaminli Göz Kremi.. Ama malesef buradaki değil.. :( Belki içerik olarak aynıdır. Ama yine de o değil... (Resimlerini çekmeyi unutmuşum ne hoş değil mi? :) )

5. Zaman kalırsa makyaja geçiyorum. Zaman yoksa fırlayıp çıkıyorum. :)

Sevgiler,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder