17 Mart 2013 Pazar

Watsons Alışverişim

Dün dişim çekildi ve canım çok acıdı. Sonrasında Optimum'da aldım soluğu. (Neden diye sormuyorsunuz değil mi? :) ) İlginç bir şekilde Yves Rocher ve Watsons'ta acım dindi resmen. Yves Rocher'den bir şey almadım. 2 şampuan alımında bir saç bakım ürünü hediyeydi. Ve çok sevdiğim vanilyalı, hindiztancevizli vs parfümleri indirimdeydi. Ama elimde bekleyen birkaç çeşit vanilya kokusu olduğu için bir sonraki sefere bıraktım. Aklım kalmadı değil.

Watsons'a her zamanki gibi kayıtsız kalamadım. Elim NYC ojelere, Rimmel'in yeni metalik ojelerine gitti ama almadım kırılan oje çekmecemi düşünerek.. :) Aşağıdakileri aldım.


1. Alix Avien Siyah Kalem: Genelde jel eyeliner kullanıyorum ancak işyerinde pratik olmuyor. Bunu sürer buğu yaparım niyetiyle çantamda taşımak için aldım. Sürümü kolay ve rengini güzel veriyor. Çok beğendim.

2. Golden Rose Perfect Shine Ruj: İlla ruj alacaktım. Yanak balon gibi olsa da o ruj alınacak yani. Rimmel Apocalypse rujlara gittim geldim ama almadım. Bu markanın hiçbir ruju bende yoktu merak ediyordum. A ve E vitamini varmış içinde. Parfümlü bir ruj, ben kokusunu sevdim. Rengi aşağıdaki gibi.

Flaşlı hali
3. Watsons Islak Mendiller: Bu ıslak mendilleri bittikçe alıyorum. Yaseminli olanın kokusuna bayılıyorum. Bunu da görünce denemek istedim ve beğendim.

4. Loreal Argan Yağlı Saç Bakım Yağı: Saçıma argan yağını saf olarak da sürüyorum ama bunda birkaç aydır gözüm vardı. Artık alayım dedim. Henüz denemedim.

5. Tek Kullanımlık Maskeler: Böyle maskeleri seviyorum ve yapabildiğim kadar yapmaya çalışıyorum. Biri hindiztancevizli, diğeri kayısılı. Kayısılı olanda paraben mevcut değil ancak hindistancevizlide varmış malesef. Alırken hiç dikkat etmedim. Hindistancevizini görünce bakmadan aldım.. :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder