6 Mart 2013 Çarşamba

Isana Vanilya-Mentollü Dudak Kremi

Isana markası Rossman'da satılan bir marka. Ürünleri genelde güzel ve ucuz oluyor. Zilyon tane dudak kremim olmasına rağmen vanilya ve naneye olan zaafım yüzünden bu ürünü de dudak kremlerimin arasına kattım. Fena da olmadı, çantamda gezdiriyorum.


Çevirmeli kapaklı olması, kavanoza parmağımı bandırmak zorunda olmak her zaman hoş olmayabiliyor. Ama  renksiz olduğu için parmağımda kalanları tırnak diplerime yedirmek suretiyle değerlendirebiliyorum. Bunu da artı özellik olarak sayabiliriz. :) İlla kıyak geçicem yani.. :)


Ürünü dudağıma sürdüğümde hafif bir vanilya nane kokusu eşliğinde ferahlık yaşıyorum. Dudaklarımı yumuşattığını hissediyorum. Bu hissi seviyorum. Yazın daha da iyi gidecek gibi sanki.
Fiyatı 5 lira civarında olması lazım. Böyle ufak alışverişlerin biz kadınlara ne kadar iyi geldiğini hepimiz çok iyi biliyoruz değil mi? Ama lipbalm ordusu kurmaya ne gerek var bunun cevabını verebilmiş değilim.  Fotoğrafta da gördüğünüz çöküntü vicdan azabımı hafifletiyor. (Alalı birkaç ay oldu)
Genel olarak seviyorum ve sürekli çantamda taşıyorum. Biterse alır mıyım? Biter mi acaba? :)

Sevgiler,


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder