7 Mart 2013 Perşembe

Flormar Oje Kurutucu


Dolabımın demirbaşını sizinle tanıştırmasam olmazdı. Bugün hazır otomatiğe bağlamışken oje kurutucu arayanların derdine derman olayım dedim.

Şimdiye kadar Avon, Kalyon gibi markaların oje kurutucularını denedim. Ama olmadı. Ya ben beceremedim, ya da onlar oje kurutmak için değil, tırnak nemlendirmek için yapılmışlar. Çünkü onlar yağ bazlıydı.

Derken birgün Flormarınki ile karşılaştım. Ojeleri gayet güzel, kurutucunun da aşağı kalır yanı yokmuş.
Ojeyi sürüp biraz bekleyip fıslıyorsunuz. Taş gibi ojeli tırnaklar elde ediyorsunuz. O kadar memnunum ki anlatamam. Eminim siz de memnun kalacaksınız. Tanıdığım herkes memnun kalmış, hatta millet büyük boyunu kullanıyor hanıııımmm!!! Benimki küçük boyu ama birkaç aydır kullanıyorum. Fiyatı 400 ml 9 TL, 150 ml 6,75 TL. diyor internet sitesinde. İnternet sitesine buradan ulaşabilirsiniz.

Sevgiler,


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder