19 Mart 2013 Salı

Bitirmek İstediğim 5 Ürün

Merhabalar,

Alıp beğendiğim ancak elimin gitmediği 5 ürünü devamlı yanımda taşıyıp bitirmeye çalışacağım. Bakalım ne kadar başarılı olacağım?


1. Avon Ruj - Sparkling Kiss: Dudak şeklindeki bu rujun rengini beğeniyorum ancak dudaklarımı biraz kurutuyor. Nemlendirici ile kullanırsam kurutmaz diye düşünüyorum.

2. Max Factor Siyah Göz Kalemi: Lilakutu ile gelmişti. Rengini beğendim ama sabahları hiç elime gelmiyor. El alışkanlığı ile Avonun kocaman göz kalemlerini kullanıyorum uyku sersemi. Bunu gün içinde tazeleme (aklıma gelirse) yapmak için kullanacağım.

3. Burt's Bees Hand Salve: Bunu bir set ile gittigidiyordan almıştım. Elleri yumuşacık yapıyor ama kokusu çok  fena. Yarısı kalmıştı. Çabuk biter sanıyorum.

4. Avon Care Lipgloss: Bunun seveni çok fazla ama ben şeffaf glosslarla pek yapamıyorum. Jojoba yağı içeriyor. Hem parlaklık veriyor hem dudaklara bakım yapıyor. Kendimle çelişerek 2 tane almışım. Sanırım 1 alana 1 bedava ile aldım.

5. Benefit Justine Case Kit: Bu kiti Strawberry'den almıştım ayıla bayıla. Aşağıda da göreceğiniz gibi Concealer, Eyecon, Benetint ve California kissin' Lipgloss samplelarından oluşuyor. Kullanmaya kıyamadığım için pek birşey anlayamadım. Ama bunu da en kısa zamanda bitirmeye kararlıyım.


Aslında bunlar bence doğal bir makyaj için veya makyaj üzerine küçük rötuşlar için uygun oldu bence..  Bakalım ne zaman bitecekler?

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder