19 Mart 2013 Salı

Lilakutu Mart Kutusu

Lilakutu'da bakalım bu ay neler var...

Yine her zamanki ürünlerinin tam boy fiyatlarının yazdığı kart, arkasındaki görsel süper değil mi? Özellikle oje sürene bayıldım.. :)

Veee ürünler ise,


1. Dairy Fun Banyo Tuzu: Bu markayı merak etmekteydim ama banyo tuzu olarak değil. Duş jeli veya vücut losyonu olsa daha mutlu olurdum. Hadi pudraya da fitim.. Ama tuz... Yani bilmiyorum nasıl kullanacağım.. Belki kullanabilecek birine verebilirim. Ya da belki peeling gibi falan kullanırım. 3 paketi 18 TL imiş..

2. Rausch Şampuan: Bitkisel bir şampuan, daha önce de gelmişti ancak henüz kullanmadım. Seyahatler için duruyorlar. Belki ardarda kullanabilirim etkisini tam olarak görmek için. Tam boyu 47 TL.

3. Cyrene Aloe Vera Yüz Bakım Toniği: Cildi besleyip nemlendirip sıkılaştırıyormuş. Kokusu tentürdiyot ama daha az gibi. Beklediğimin aksine cildimi germedi. Tam boyu 19 TL.

4. Golden Rose Black Eyeliner: Golden Rose serisini tamamlıyoruz. Bugün Essence'in standında dikilip 2 uçlu eyeliner alsam mı almasam mı diye düşünmüştüm. Elimdekileri bitirince açacağım bunu. :) 12 TL

5. Flormar Parfüm Heart: Spreyli olmayan testerları çok sevemiyorum maalesef. Kokusu fena değil ama Flormar parfümleri pek sevmiyorum, sevemiyorum. Kokusu güzel, sıcak ve şekerli bir koku. Ama kalıcı değil ve bence kalan koku bulaşık deterjanı kokusu ile silgi kokusu arasında gidip geliyor. Chopard-Wish'e benzettim. Ama ilk sıkımda. Kozmetikte evet süpersin Flormar ama parfüm olmadı bence. Tam boyu 29 TL.

6. Italiana Burunsuz Soket Çorap: Sürpriz ürün. :) Bir de olmazsa olmaz lila gül var tabiki.. :)

Açıkçası  bu ayki kutu beni tatmin etmedi ama Lilakutu'yu nazik olduğu için, ilgili olduğu için çok seviyorum. Problem olduğunda çözüm odaklı davranıyorlar. Geçmişte de süper ürünler gönderdiği için gelecek ayki kutumuza bakalım diyorum.. :) Sitesine buradan ulaşabilirsiniz.

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder