14 Mart 2013 Perşembe

Gloria Vanderbilt - Vanderbilt Edt: Nefretten aşka

Merhaba,

Gloria Vanderbilt'imi henüs Strawberry'den sipariş edebiliyorken almıştım. Almamdaki etmenler şişesi ve uygun fiyatıydı. (20TL civarı) Pamuk gibi kokan ve zarif bir parfüm gibi hayal etmiştim..

Ürün açıklamasında:
  • Saf asaletin özünü yakalar.
  • Mimoza, gül ve baharatlı oryantal çiçekler ile harmanlanmıştır.
  • Gündüz kullanım için mükemmeldir, işyerinde kullanım için idealdir.
 yazıyordu.
Strawberry'deki görsel
Parfüm geldiğinde şişesine hayran kaldım. Ama kokusu o kadar kötü geldi ki, bileğime tahammül edemedim siz düşünün! Çok ağır ve yağlı geldi. Hacıyağı gibi düşünün artık! Birilerine vermek istedim beğenen olursa diye, kimse istemedi. Parfüm kaldı...

Birkaç ay sonra yatmadan önce nereden esti bilmiyorum parfümü sıkıp yattım. Birşeyi alırsınız, beğenmezsiniz ama para vermişsinizdir geri de veremezsiniz, içinize oturur, ondan sanırım. Ertesi gün başka parfüm sıkıp dışarı çıktım. Aralarda o günkü parfümün olmadığını bildiğim tatlı tatlı kokular burnuma gelip durdu. Başta ne olduğunu anlamadım. Jeton geç düştü. Koku Vanderbilt'indi..


Kuğuya bakk :)
Bence bu parfüm 20'lerin sonu ve 30'lar için ideal, ağır kokulardan hoşlanmayanlar sevmeyebilir, migreni olanların migreni tutabilir. 2-3 fıs uzun süre idare ediyor... Üst notalar geçip parfüm oturunca kalan tatlı koku bence insanı şekere boğmadan çok zarif bir biçimde sarıp sarmalıyor..

Bitirince ne yapacağımı düşünüyorum kara kara o derece bağlandım yani.. Türkiye'de bazı sitelerde satılıyor sanıyorum, ama bitince düşüneceğim :)

İyiki kimseler almamış onu..

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder