28 Mart 2013 Perşembe

Mart 2013 Bitenler

Bakalım bu ay nelerimiz bitmiş..


1. Bu parfümü yaklaşık 6 yıl önce Tekin Acar'dan almıştım. Vanilyalı şekerli bir kokusu var. Tekin Acar'ın sitesine baktım, ismi var ama stokta yok. Şişesini de seviyordum amma velakin yolumuz buraya kadarmış.. 
2. Rival de Loop Makyaj Temizleme Mendilleri: Tembel anlarımın vazgeçilmezleri bu mendiller. Severek kullandım. Bir daha alırım.
3. The Body Shop Body Butter: Bunları tek geçerim. Süper nemlendiriyor ve süper kokuyorlar. Tekrar tekrar alırım. 
4.  Bepanthen Krem: Hemen herkesin olmazsa olmazı. Tırnak kenarlarım sürekli yolunduğu için aklıma estikçe sürüyorum. Kremi merhem kadar ağır değil. İkisini de seviyorum. Kremden bir tane de yarımım var. Onu da bitirince alırım yine.
(yukarıdakileri mart başında çekip koymuştum. o yüzden aşağıdakilerden farklı biraz.. :) )


5. Watsons Makyaj Çıkarıcı Mendiller: 2'li paket şeklinde satılıyor. Makyaj çıkarması fena değil. Kokusu çok yoğun değil. Tekrar alabilirim. Ama araya bir Bebak sıkıştıracağım gibi.. :)
6. Pastel Şeffaf Oje: Zaten az kalmıştı. Bitti gitti.. :)
7. Pastel Oje: Bu yazımda tanıttığım ojeyi tırnaklarıma uyguladığımda kurumak bilmedi ve krem de sürünce dağıldı.. Sanırım bozulmuş. Bu yüzden atıyorum. Aynı rengini almayacağım.
8. Pastel Ruj: Bu benim ilk nude rujum. Bayadır (yıllardır) kullanmıyordum. Kokusu çok değişmiş. Atıyorum mecburen. Turşusunu kursaymışım olurmuş o derece! :)
9. Moschino Tester: Tam ismini hatırlamıyorum. Lilakutu'dan çıkmıştı. Çiçek gibi kokan güzel bir parfümdü. Ölüp bitmediğim için tam boyunu almayacağım.


10. Rival de Loop Oje Çıkarıcı: Asetonsuz oje çıkarıcılar çıktığından beri acil durumlar dışında aseton kullanmıyorum pek. Favorim Rossman'larda satılan bu oje çıkarıcı. Bir marka daha var ama ondan hiç memnun kalmamıştım. Bunu kesinlikle tavsiye ediyorum. Tavsiyemle kullananlar da çok memnunlar. Yedeği var onu kullanmaya başladım bile.
11. Blue Ocean Kayısı Kremi: Bu kremi Vimjo'dan almıştım. Göz kremi olarak satılıyordu. Dünyanın en büyük göz kremi olsa gerek. Son kullanma tarihi bu aydı. Krem olarak fena değildi ancak bir daha almayacağım.
12. Oriflame Vanilyalı Vücut Losyonu: Azmettim bitecek vücut losyonları arkadaş.. Hayır alıyorsun neden kullanmıyorsun madem kullanmıyorsun neden alıyorsun adlı iç hesaplaşmamın sonucunda şimdi hemen hemen her gün kullanıyorum. Meyvelerini vermeye başladı tabi. :) Bu losyona gelecek olursak kokusu bayıldığım vanilya kokuyordu. Yapısı ince olduğu için hemen emiliyordu. Ama bir Yves Rocher'in vanilyalı losyonu olamaz.


13. Eyüp Sabri Tuncer Çikolatalı Body Splash: Bunu bir arkadaşım vermişti. Çok tatlı bir çikolata kokusu. Benim için gündüz kullanıma uygun değildi. akşamları kullandım. Ancak bozuldu sanırım kokusu bir tuhaf oldu. Atıyorum..
14. Avon - Wink Roll On Parfüm: Bu parfümü yaklaşık 8 yıl önce almıştım. 1 alana 1 bedava ile Celebre ile birlikte. Kullanımı rahatı ama elim gitmemişti son zamanlarda. Kokusu çiçeksi, çok ferah. Sanırım kaldırıldı. Celebreyi de bitirebilirsem iyi olacak ama elim gitmiyor. Belki havalar biraz daha ısınınca...
15. Raen Yüz Kremi: Bu krem muhteşem kokuyor.. Kokusu uzun süre kalıyor. Tam boyunu almayı çok isterdim ama maalesef nemlendirmesi yeterli gelmedi. :(
16. Hindistancevizli Maske: Bu yazımdaki alışverişimde almıştım. Yapısı diş macunu gibi aynı. Yüzümü alçıyla kaplamış gibi hissettim. Üzerinde 15 dakika bekletilmesi gerektiği yazıyor ancak yaptığımda telefona dalınca 2 saat sonra yıkadım. Cildimin rahatladığını söyleyebilirim. Hindistancevizli diye almıştım ama içinde lavanta kokusu da vardı. Buram buram da kokmuyordu zaten. Genel olarak fena değil ama paraben içeriyor dikkatinize.


17. Rival de Loop Tırnak Bazı: Burada tanıtmıştım; zaten çok azdı. Belki tekrar alırım diğer bazlar da bitince. Hayatımın tırnak bazı değil. Tırnakları çok koruduğunu düşünmüyorum.
18. Aviva Güllü Duş Jeli: Lilakutudan çıkmıştı. Yapısı jöle kıvamındaydı o yüzden kapağını tamamen açıp (vidayı çevirerek) kullandım. Kokusu çok güzeldi. Ben gülsuyu kokusu gibi bir koku bekliyordum ama onlardan kat kat güzel kokuyordu. Zaten bu gül kokulu ürünleri mutlaka denemek lazım. Çok çok güzelleri olabiliyor. Gülsuyu kokusundan nefret ettiğim için güllü ürünleri denemeye çekinirdim ama birkaç üründe çok güzel kokularla karşılaşınca hayır demeyip deniyorum artık.. :) İleride belki alabilirim.
19. Cosmed Leke Giderici Krem: Bu krmei yüzümdeki lekeler için 1 kere kullandım ama sivilcelenme yaptı. Omuzlarımdaki lekeler için kullandım ama tabi pek birşey anlamadım. Öyle bitiverdi işte.
20. Loccitane Ayak Kremi: Bu kremi severek kullandım. Lilakutu'dan çıkan bir testerdi. Fiyatı biraz yüksek. Elimdekiler bitince ve o zaman indirimde olursa alabilirim.
21. Dalan d'Olive Krem: Burada bahsetmiştim, bitirmem zor olmadı. Yazın tekrar alabilirim belki.


22. Lush Fair Trade Foot Lotion: Aldığım bir setin içindeydi.  Nane ve susam yağı karışımı kokuyor, ayakları yumuşacık yapıyor. Elimdeki diğer ürünler bittiğinde alabilirim belki.
23. Maskara (Markasını bilmiyorum): Kipa'dan aldığım bir makyaj setinde vardı. Yapısı bozuldu. Çöpe gidiyor.
24. Cecile Kalem Far-Mavi: Birkaç yıl önce almıştım. Kullanımı pratik ve rengi çok güzeldi. Ama bozuldu, atıyorum.
25. Tek kullanımlık diş fırçası: Bu ürün bana Lilakutu ile gelmişti. Dişçiye sık sık gidiyorum bu aralar.. Bunu da 2-3 kere kullandım. İçindeki haznede macun var. Keşke normal fırçalarda macun haznesi yapıp yanında fırça taşıyan bizleri 2 işten kurtarsalar.. :)


26. Solgar Skin, Nail and Hair: Bunu iherb'den almıştım. Çok düzenli kullanamadım. Etkisi var mı birşey diyemeyeceğim bu yüzden. Bir daha almam sanırım.

Bu ay kendimle gurur duydum. Her ne kadar tester ve kullanma süreleri bitmiş olanlar da olsa da bakımlarımı aksatmamaya, aldıklarımı hakkını vererek kullanmaya başladım. Benim için büyük gelişme. Hedefim elimdeki tüm ürünleri tüketip bundan sonra daha mantıklı alışveriş yapmak. Umarım başarabilirim.

Sevgiler,


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder