5 Mart 2013 Salı

Avon Alışverişim

Bir süredir almayacağım diyorum ama Avon siparişimi unutmuşum. :) Parfüm setiyle ruj 3 hafta önce vermiş olduğum Avon siparişi ile elime geçti.
İkisinin de bordo / kahve tonlarında olması garip mi? Bahar geliyor neyin kahvesi bu??

Infinite Seduction Bayan EDT Parfümün gerek şişesi gerekse kokusunu çok beğendim. Baharatlı bir kokusu var. Tarçınlı, vanilyamsı gibi, tam sevdiğim gibi yani. Fiyatını losyonu ile beraber indirimli olarak 35 lira civarında aldım hatırladığım kadarıyla.

Edit: Kokusunu Lancome Hypnose parfümüne çok benzettim sonradan. Aynı parfüme sahip bir arkadaşım da çok benzediğini söyledi. 



Perfect Kiss Ruj - Coy Copper Ruju ise niye aldım hiç fikrim yok! Bakır renginde (bordoya da kaçıyor sanırım) , benzer tonda rujum da mevcut amaa işte! Rengini ve nemlendirmesini beğendim.Gerçi dişimdeki şişlik yüzünden ruj sürmek gelmiyor içimden, o yüzden hiç kullanamadım... :(











Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder