2 Mart 2015 Pazartesi

Şubat 2015 - Okuduklarım

Herkese Merhaba,

Bu ay neler bitirmişim.

1. Benim de Söyleyeceklerim Var 1- Umut Sarıkaya: Umut Sarıkaya'nın karikatürlerini çok severim. Kitabını da okumak istiyordum. Kısa kısa parçalardan olduğu için işe gelip giderken okudum genelde. Devamını da okuyacağım.

2. 1Q84 - Haruki Murakami: Uzun zamandır okumak istiyordum. Daha önce bir kere başlamıştım fakat araya zaman girince unutup baştan başladım. Bu sefer bırakmadım. Tanışma evresinden sonra o kadar sardı ki bazen gözlerim sulanana kadar okuduğum oldu. Murakami'nin İmkansızın Şarkısı kitabında da böyle olmuştum. Diğer kitaplarını okumak için sabırsızlanıyorum.

3. Zen Budizm D.T Suzuki'den Seçme Yazılar - Çeviri İlhan Güngören: Zen budizm hakkında zihnimi açan bir kitap oldu. Genel olarak beğendim. Bana farklı bir bakış açısı kattığını düşünüyorum.

Gelecek ay görüşmek üzere..
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder