29 Mart 2015 Pazar

La Maison du Savon de Marseille - Eşek Sütlü Yüz Kremi

Displaying IMG_20150317_072723.jpg
Merhaba,

Nereden ilgimi çektiğini anlamadığım bu kremle yaşamdükkanı sitesinde karşılaştım. %50 indirimli görünce denemek istedim. 12 Şubat'tan beri kullanıyorum.

Eşek sütünü Kleopatra süt banyolarında kullanıyormuş. Krem genel olarak cildi sıkılaştırma, yumuşatma ve cildin beyazlığı koruma vaatlerini veriyor.

Kremin çok hafif, pamuk gibi bir kokusu var. Ben çok sevdim. Nemlendirmesi yeterli geldi. Ne eksik ve fazla. Sert geçen kış ayları hariç her mevsim kullanabilirim.

Gramajı bence yeterli. Çünkü organik ürünlerin fazla bekletilmemesi gerektiğini düşünüyorum. Sadece sabahları kullandığım bu krem bana 3-4 ay rahat yetecektir diye düşünüyorum.

Ambalajının tasarımını çok beğendim. Kapağının vidalı olması bazılarına zor gelebilir ama benim için çok problem değil.

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder