2 Şubat 2015 Pazartesi

Ocak 2015 - Okuduklarım

*Görsel tumbler'dan alıntıdır.
Merhaba,

Bundan sonra okuduğum kitaplar hakkındaki düşüncelerimi de buraya yazmaya karar verdim. Kitapları Goodreads sitesi üzerinden de takip ediyorum. Android aplikasyonu da var.  

Bu ay;
1. Şibumi - Trevanian: Son derece sürükleyici bir kitaptı. Başlangıçta biraz kanlı mı acaba diye düşündürse de büyüleyici karakter Nicholai Hel ile tanışınca kitabı (yani telefonumu) elimden bırakamadım. Mağaracılık, meditasyon, go oyunu gibi birçok şey hakkında da merak sahibi etti doğrusu. Tadını asla unutamayacağım bir kitap oldu.

2. Boyalı Kuş - Jerzy Kosinski: 2. Dünya Savaşı sırasında bir çocuğun anne ve babası çocuğa para karşılığı bakması için bir aile ile anlaşır. Fakat işler öyle olmaz. Çocuk ortada kalır. Esmer olduğu için halk tarafından Yahudi ve Çingene diye nitelendirilir. O köyden bu köye kaçar... Çocuk kalbiyle yaşadıklarını anlamaya çalışır.. 
Boğaza yumruk gibi takılan bir kitap bu. Kesinlikle tavsiye ederim. 

3. Güvercin - Patrick Süskind: Bir banka güvenlik görevlisinin tekdüze hayatının nasıl altüst olduğunu anlatan bir kitap. Betimlemelerinin tadı bambaşka. Bu kitabı da tavsiye ediyorum.

Çok fazla detaya girmemeye çalışarak anlatmaya çalıştım. Sizin tavsiye edeceğiniz kitaplar olursa önerilere açığım. 
Sevgiler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder