28 Mart 2015 Cumartesi

Holika Holika 3 Secons Starter Vita Complete


Displaying IMG_20150317_072739.jpg


Herkese Merhaba,

Holika Holika Ankara Armada AVM'de geçtiğimiz günlerde açıldı. Kore kozmetiğine hayran olan ben açılışının ertesi günü soluğu dükkanda aldım. Dikkatimi çeken ürünlerden biri de 3 Seconds Starter Vita Complete oldu. Bu ürün tonik gibi, ama daha jelimsi bir yapıya sahip. Kokusu ise harika bir portakal kokusu. Görevli ürünün nemlendirici ve tonik yerine kullanıldığını belirtti.

Peki öyle mi?

Ürünü yaklaşık 2 haftadır kullanıyorum. Yüzümü temizledikten sonra ürünü sürdüğümde cildim ürünü güzelce emiyor. Ürün cildime ferahlık veriyor, ve yumuşatıyor. Ama karma-hassas cildime yeterli gelmedi ve ürün emildikten sonra üzerine nemlendirici kullanma ihtiyacı hissettim.

Sitesinde başlangıç ürünleri arasında, enerji verici ve beyazlatıcı özelliği bulunduğu yazıyor. Başka kaynaklarda ürünün tonik ve nemlendiriciden önce kullanıldığını yazmış. Yani serum gibi kullanılıyor. Bir de makyajdan önce cildi bakterilerden arındıran bir tabaka oluşturduğu yazılmış.

Genel olarak memnun olduğum bir ürün. Bitirince değişen düşüncelerimi de yazacağım.

Holika Holikayı son ziyaretimde oradaki MUA'ya cildimin sorunlarını anlattım. Birkaç ürün tavsiye etti ve asıl ihtiyacımın Collagen'li (Pembe olan)olduğunu söyledi. Bittiğinde ona geçebilirim.

Mağaza ile ilgili hoşuma giden şey çalışanların ürünleri illa alacaksınız diye dayatmaması oldu. Kozmetik mağazalarında genelde yaşadığım göz hapsi yerine buradaki çalışanlar "siz gezin bir şeye ihtiyacınız olursa sorarsınız" diyip hiçbir şekilde rahatsızlık vermediler. Yine aynı şekilde MUA ürünü tavsiye ettikten sonra "Şu an elinizde kullandığınız ürünler vardır. Bitirince bu seriyi denemenizi tavsiye ediyorum." dedi. Açıkçası bu sözler onlara olan güvenimi artırdı. Elimde ürünler bitince tavsiye ettiği seti alacağım.

Fırsat buldukça diğer ürünleri yorumlamaya gayret edeceğim.

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder