26 Eylül 2013 Perşembe

Rossman Alışverişi #3

Merhaba, 

Bir süredir şehir dışındaydım.. Hiçbirşeye elimi süremedim. Şimdi seyahatten önce yaptığım alışverişimle karşınızdayım.

Gideceğim yerde neyle karşılaşacağımı bilemediğim için temel birkaç şey aldım. 

1. Palmolive Duş jeli: Valiz ağırlığından dolayı yanıma alamasam da kokusuna bayıldım. Yakın zamanda kullanmaya başlarım.. 

2. Bebak Acı Badem Sütü Makyaj Temizleme Mendili: Daha önce kullanmış ve çok beğenmiştim. Cildimi rahatlatmak ve makyaj çıkarmak amacıyla aldım. 

3. Down Under Naturals Argan Şampuan ve Saç Kremi: Birkaç kere kullandım. Bayılmadım kendilerine.. Ama idare eder..

4. Down Under Naturals Jöle: Yanıma şekillendirici makineler alamadığım için kötü saç günlerimde kullanmak amacıyla yanıma aldım. Ona bile vaktim olmadı diyebilirim. Kullanmadan getirdim. Boş boş taşımış oldum. Önceki yıllarda jöleyi daha sık kullanırdım ama nedense şimdilerde elim gitmiyor.

5. Listerine Gargara: Bunu da yanıma alamadım maalesef.. Açmadım bile.. :)

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder