8 Eylül 2013 Pazar

Vanilya Kutu - Eylül 2013

Lilakutu'nun yokluğunda kendime daha fazla engel olamayıp Vanilya Kutu'ya tekrar başladım. İlk kutularından almıştım ama birden 35 liraya yükselince almayı bırakmıştım. Son zamanlarda güzel ürünler görmeye başlayınca bu ay almaya karar verdim. Bakalım neler çıkmış...


1. Ofra Kalıcı Dudak Parlatıcısı: 5 numarası geldi. Oldukça parlak bir pembe. Kullanabilir miyim tereddüt ediyorum açıkçası. Henüz tam anlamıyla denemedim. Kremsi ve mat bir yapıya sahip. Markayı ilk defa duyuyorum. Diğer ürünlerini ve fırçalarını da merak ettim doğrusu.

2. Boots No7 Yoğun Nemlendirici Krem: Bu kremden elimde vardı. Daha önce Limango'nun bir kampanyasından almıştım. Çok memnunum. Peeling yapmasam da uyguladığım anda dudaklarımı yumuşacık yapıyor. Hiçbir dudak kreminde bu etkiyi görmedim. Hiçbir yerde rastlamadığım için elimdeki bitince ne yapacağım diye düşünüyordum. İyi denk geldi doğrusu.. :)

3. Alessandro Oje - Golden Sand: Bu markayla yıldızım pek barışmadı. Renk çok güzel ama oje sürdükten birkaç saat sonra uçlardan soyulmaya başladı. Üzerine top coat sürülerek belki daha kalıcı hale gelebilir.

4. Alessandro Dudak Kalemi - Chocolate: Kahverengi dudak kalemi süren var mı? Bilmiyorum yani neden açık pembe, ne bileyim bir kırmızı yerine böyle bir renk? Neyse... dudak kremi ile dağıta dağıta kullanmayı deneyeceğim. O şekilde nuda rujlarla hafifleterek kullanabilirim sanırım.

5. Alessandro Pedix Ayak Maskesi: Yüzüme maske yapmaya üşenirken ayaklarıma yapar mıyım bilemem. Denemeye çalışacağım. :)

Bakalım gelecek ay neler gelecek?

Sevgiler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder