1 Eylül 2013 Pazar

Ağustos 2013 Bitenler ve Çöpe Gidenler

Merhabalar.. Umarım iyi bir ay geçirmişsinizdir.

Bu ay tatile gittim ve giderken bitirmek üzere olduğum kozmetiklerimi yanımda götürdüm. Beklediğim kadarını bitiremedim. Ama olsun. :) Önce onlarla başlayalım.


1. Avon Brazil Beat Vücut Losyonu: Bunu parfümü ile birlikte götürdüm. Parfümünü bitiremedim ama bunu bitirebildim. Zaten yarıdan az kalmıştı. Avon bu tarz ürünleri her sene çıkarıyor sanırım. Ben alalı 2-3 sene oldu sanırım. Tropik bir koku. Kokusu çok kalıcı gelmedi. İçinde minik simler var. Çok abartılı olmadığı için sevdim. Nemlendirmesi ise yeterli gelmedi malesef. Elimde bu tarz bir ürün daha var yine Avon'a ait. Bir daha almam sanırım.

2. Watsons Kulak Çubukları: Maalesef bunlar olmadan yapamıyorum. Maalesef dememin nedeni bunları kullanmanın çok iyi bir şey olmaması. Geçenlerde kulağıma iğne batma hissini artan sıklıkta yaşadığım için doktora gittim. Bunları kullanıp kullanmadığımı sordu. Kullandığımı söylediğimde kulağımın çok kuru olduğunu bu yüzden olduğunu söyledi ve bir krem önerdi. Siz de eğer kulağınız için kullanıyorsanız az kullanmanızı ve ağrı hissederseniz bir an önce doktora gitmenizi öneririm. Ürüne gelecek olursak ürün fena değildi. 3'lü halde satılıyor ve bu ambalajı yanımda taşımak kolay. Bazen içine makyaj pamuğu da tıkıştırıp çantaya atıyorum. Tekrar alacağım.


3. The Body Shop Seaweed Gündüz Kremi Tester: Bu kremi daha önce de kullanmıştım. Güzel bir krem ama yapısı çok hafif olduğu için nemlendirme için yeterli gelmiyor. Yaz aylarında kullanılabilir. 

4. Bulgarian Rose El Kremi: Bu krem Lilakutu'dan çıkmıştı. Çok hafif yapılı, ağır gül kokulu bir krem. Yaz aylarında elleri yağlandırmadan nemlendirmesi çok güzeldi ancak gül kokusundan çok hoşlanmadığım için almayı düşünmüyorum. Ballı, vanilyalı şekerli olsa ölüp biterdim sanırım. :)

5. Rausch Şampuan: Yine bir Lilakutu ürünü. Seyahatlerimde kullanmak üzere saklamıştım. 5-6 gün her gün kullandım ve bitti. Tester için oldukça yeterli. Şampuanı çok beğendim. Saçlarımı kazık gibi sertleştirmedi her gün yıkadığım halde. Saç kremi de götürmemiştim. İleride belki alabilirim.


 6. The Body Shop Merry Cranberry Body Butter: Bu kremleri çok seviyorum. Bunu geçen sene arkadaşım vermişti. Sanırım yılbaşında çıkan seriden. Ben seçsem bunu seçmezdim canım vanilyalar varken. :) Yine de kokusu fena değil ve nemlendirmesinin de hatrına bol bol kullandım. Elimde daha bir sürü bulunduğu için şimdilik değil, onlar da bittiğinde tekrar ve tekrar alacağım. Sık sık 2 al 1 öde tarzı kampanyaları oluyor. Yoğun nemlendirmeye ihtiyacınız varsa kesinlikle tavsiye ederim.

7. Avon Bronzlaştırıcı Pudra: Bu çok değişik bir pudraydı. kapağı açınca içinde yaylı sünger gibi bir aparatı vardı pudra ile bitişik. Açıp direk pıt pıt sürüyordunuz. Son zamanlarda pudra taş gibi olduğu için çöpe gidiyor. Kullanışlı gibi görünüp hiç kullanılamayan bir ürün oldu bu benim için.

8. Goat's Milk Yüz Kremi: Lilakutu'dan gelince çok sevinmiştim ama cildim reaksiyon verdi. Çeşitli zamanlarda denediysem de olmadı. Ağrılı sivilceler çıktı her kullanışımın ertesi günü. Bu yüzden başkasına da veremedim ve çöpe gidiyor.

9. NYC Ruj: Bitmedi aslında. Kapağı o kadar kullanışsız ki çantamda açılıp her yeri boyadı bir güzel. Şeffaf kapak dayanıksız bir şey zaten, bir de ruj neredeyse yarısına kadar dışarı çıkıyor. İçeride kalsa o kadar boyamazdı. Eğer sizde varsa çantanızın içinde çok oynamayacağı ufak bir çantaya koymanızı tavsiye ederim. Kalanı başka bir kutuya aktardım. Fırça ile kullanıyorum. Bu ambalajda olan rujlardan tekrar almayacağım.

10. Avon Lipgloss: Sanırım ismi Peach Pucker'dı. Güzel bir şeftali rengiydi. İçinde çok az kaldı ancak kokusu değiştiği için atıyorum. Sanırım bu seriyi kaldırdılar.

11. Bioderma Sebium Matlaştırıcı Krem: Lilakutu'dan çıktı. Severek kullandım. Matlaştırdı mı bilmiyorum ama nemlendirmesi iyiydi ve cildimi rahatlatıyordu. Tekrar alabilirim. 

12. Watsons Deodorant: Aslında deodorant kullanmayı sevmiyorum ama bunların kokuları o kadar güzeldi ki dayanamayıp 2 tane almıştım. Fiyatları da 2 lira civarındaydı sanırım. Boyutları da çantaya atmak için ideal. 

13. Nuxe Creme Fraiche de Beaute Formule Light: Nuxe kremlerini çok beğeniyorum. Cildimin beslendiğini ve rahatladığını hissediyorum. Şu an Nirvanesque yüz kremini kullanıyorum. Onu bundan daha çok beğendim. Ben buradan alıyorum. Genelde 3 al 2 öde kampanyası oluyor.  

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder