8 Eylül 2013 Pazar

Rossman Alışverişim #2 (Kozmetik Dışı)

Rossman'ın önünden geçerken dayanamayıp girdim. Kurcalanacak o kadar çok şey var ki!! Küçücük bir alışveriş yaptım. :)


1. Domol Oda Kokusu - Hindistancevizi&Sandal: Bayıldım buna! Ağır olur mu düşüncesi ile almıştım ama kesinlikle ağır değil.. Otururken tatlı tatlı kokusu geliyor ara ara.. Yalnız yanlışlıkla yedek almışım. Evdeki bir vazoya koydum doğru mu bilmiyorum. Fiyatı 5 lira civarındaydı.

2. Wasa Krem Peynir&Paprika: Açlığımı bastırsın diye aldım. :) 1 tanesi yetti. Tadı gayet güzel. 1,5 lira gibiydi fiyatı.

3. Altapharma Multi Vitamin&Mineral: Koşturmaca içinde çok sağlıklı beslenmiyorum maalesef. Biraz destekten zarar gelmez sanırım. :) 7-8 lira civarında olması lazım.

4. For Your Beauty Banyo Süngeri: Peeling yapmak için aldım. Fiyatı 2 lira gibiydi.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder