21 Ekim 2013 Pazartesi

Otacı Argan El &Tırnak Bakım Kremi

Ellerim aşırı kuru olduğu için milyon tane el kremim olsa da krem arayışım hiç bitmiyor. Yaklaşık 1 ay kadar önce de yeni çıkan bu kreme rastladım.

Otacı markasının içeriğinin doğal olduğunu düşündüğüm için ve birazcık da ambalajına sempati duyduğum için denemek istedim.

Aldığım günden beri devamlı yanımda taşıyorum ve günde 2-3 kere kullanıyorum. Nemlendirmesi fena değil. Yapısı çok yoğun değil, çok akışkan da değil. Ancak kokusunu hiç sevmedim. Bazı parfümlerde de beni iten deri kokusuna benzer bir koku var kremde.

Ambalajına gelecek olursak rengi çok hoş. Ambalajın şekli gelen darbelere göre değişiyor (çanta içi malum) bunun sonucunda da kapağı açtığımda istediğimden fazla miktar çıkabiliyor. Öte yandan kutuda minimum dayanma tarihi (evet böyle yazıyor) yazması oldukça hoş.

Fiyatı 10 lira civarıydı yanlış hatırlamıyorsam. Kokuya hassasiyeti olanlara tavsiye edemeyeceğim. Deneyin ona göre alın derim. Ben büyük ihtimalle yeni ufuklara yelken açacağım. :)

Sevgiler..

Edit: Kullandıkça kokusuna alıştım ve hatta hoşuma gitmeye başladı diyebilirim. Ofis arkadaşlarım da hafif buldu ve beraber kullanmaya başladık. Yarıladık sayılır. :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder