1 Nisan 2013 Pazartesi

Fikrimühim: Nestle Nesfit Ballı Bademli

Merhaba,

Sabahları evde kahvaltı yapmaya fırsatım olmadığı için genellikle işyerinde gevrek ya da tost ile kahvaltı yapıyorum. Sütü unutmamışsam eğer tercihim gevrek yemek oluyor. Sade olarak tüketmektense fındık, badem, vs. karıştırarak yemek hoşuma gidiyor. Fikrimühim'in Ballı Bademli Kampanyası'nı gördüğümde büyük bir heyecan duydum. Bal aşığı olduğumu söylemiş miydim?

Birkaç gün sonra ürünüm elimdeydi... İş arkadaşlarımın meraklı bakışları altında paketi açtım.. Paketten Nesfit Ballı Bademli, Nesfit kasesi ve 10 adet %50 indirim kuponu çıktı.


Ben genellikle sütle karıştırarak tükettiğim için yine aynı rutinde devam ettim. Küçükken yatmadan önce içtiğim ballı sütleri hatırladım. Dolayısıyla ballı sütü de çok sevdiğim için ürün direk zirveye oynuyor benim için. Bal çok aşırı bir tatlılık katmıyor. "Genzimi yakacak kadar tatlı olur mu?" şüphesindeydim ancak öyle bir şey olmadı. Diğer bir artısı da bademli olması. Bademi sık tüketmeye gayret ediyorum. Hem saça hem cilde hem de genel olarak sağlık için çok iyi bir besin. Üründe doğranmış olarak bulunması çiğnemede kolaylık sağlıyor.

Bence üründe eksi bir yön bulunmuyor.

100 gramda 385 kalori var. Bir arkadaşım direk buna bakıp yüksek buldu ama bence çok problem değil. Sonuçta diyet ürünlerle de çok aman aman bir fark yok bence.

Sonuç olarak çok sevdim ve herkese, özellikle bal-badem sevenlere tavsiye ediyorum.

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder