21 Nisan 2013 Pazar

Angie Hot Leopard & Lines

Bir gün yine ben parfüm diyetindeyim, Gratis'te bakınıyorum.. Daha doğrusu parfümleri kokluyorum. Yanımda iki kız konuşmaya başladı:

- Bak bu parfüm çok güzel ben kullanıyorum bayılıyorum.
- Hangisi?
- İşte bak bu. (Benim kafa da uzanır) Zaten bir tane kalmış al bunu en iyisi...

Angie? Gratis'te 14 lira olan bu parfümler kafamdaki bakılacaklar listesine eklendi böylece..

Daha sonra bir Rossman ziyaretimde parfümün 12 lira olduğunu gördüm. O zaman da almadım, sadece koklamakla yetindim. Gerçekten çok güzel kokuyorlardı. Hemen hemen her gittiğimde standa uğrayıp kokluyordum. Derken bir gün Rossman parfüme indirim yaptı ve 9 liraya düştü. O zaman 2 tane aldım. Çünkü seçemedim. (Hepsini de almak istedim ama yuh yani değil mi? Neyse...)

1. Angie Hot Leopar: Bu parfümü çok beğenerek aldım. Tekrar alırsam da bunu alırım bence içlerinde en güzeli buydu. Tatlı ve çiçeksi kokuyor. Fiyonkun ciciliğine de bayıldım..



2. Angie Hot Lines: Bunu aldıktan sonra neden aldım sorusunu çok sordum kendime. İçinde sevemediğim bir nota var gibiydi. Ama sıktıktan bir süre sonra rahatsız edicilik kayboldu ve şeker patlaması yaşıyor gibi hissettim. Bu his çok hoşuma gitti doğrusu. Daha sonra ise şekerli hise hafifçe çiçekler de eklendi. Sonuç olarak severek kullanıyorum.


Uygun fiyatlı parfüm arayanlar bence mutlaka denemeli. Parfümlerin hepsi birbirinden güzel kokuyor.. Son Rossman ziyaretimde Leopar bitmişti. Gratis'te tek tük görüyorum zaten. :)

Bu arada,
Oje: China Glaze - It's alive

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder