16 Nisan 2013 Salı

Lilakutu Nisan Kutusu

Bir Lilakutu daha geldi. İşte içindekiler:


1. Goat's Milk Serumlu Yüz Kremi: Ambalajını ve kokusunu çok beğendim. İçinde paraben varmış ama neyse :( Keçi sütüne bu aralar zaafım olduğu için çok iyi geldi bu ürün..
2. Angapur Argan Yağı: Başta parfüm zannettim. Meğer yağ imiş. ama olsun fazla yağ göz çıkarmaz. :)
3. China Glaze It's Alive: Rengini çok beğendim ama ben yeşil oje kullanan bir insan değilim. Nude olsaydı keşke demekten kendimi alamadım. Kuruma hızı ve yapısını beğendim. Umarım kolay çıkıyordur.. :)
4. Cyrene Ozonlu Antibakteriyel Sabun: Daha önce ozon yağını kullandım ama kokusuna katlanamayarak! Sabun nispeten daha hafif kokuyor. Deneyip göreceğiz iyi gelecek mi bakalım?
5. Hc Hair Care Ovex SaçKurtarma Terapisi: Kullanım talimatını okuyun diyor ama içinden kullanım talimatı çıkmadı desem? Buluruz biryerden bakalım.. :)
6. PCO Anti-Wrinkle Göz Maskesi: Bu kırışıklık maskesi anneme gidecek..

Kutuyu genel olarak beğendim. Özellikle ilk 3 ürün çok hoşuma gitti. Hatta 4. Diğerleri hakkında pek fikrim yok. Saç ürünü süprüklü olabilir tabii..

Lilakutuyu daha yakından tanımak isterseniz: www.lilakutu.com

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder