2 Nisan 2013 Salı

Bol Gülücüklü Rossman Alışverişim

Rossman'a gidip de elim boş çıktığım olmadı, sanırım olmayacak.. Yine birşeyler aldım. Neyseki bu sefer oje veya ruj almadım.. :)


1.Essence Sun Club Bronzer: Avonun bronzer topları vardı ama galiba renk vermiyorlar, artık sevmiyorum. O varken başka bronzer da almamıştım ama ona da elim gitmediği için almaya karar verdim. Kocaman birşey. Yazı iple çektiğim için üstündeki desen de çekmedi değil yani.. :)
2. Rival de Loop Pudra Fırçası: Herşeyini çok sevdiğim bu markanın fırçalarını da denemek istedim. Bu fırça ile hem pudra, hem allık hem de bronzer uygulayabilirim sanırım. Boyutu hepsi için uygun. Yapısı oldukça yumuşak.
3. Essence Blender Fırçası: Almamda renginin de büyük etkisi oldu. Yumuşaklığı fena değil.


4. Essence Night Club Far Paleti: Bu renklere aşığım sanırım, dayanamıyorum. Paketi de çok pratik geldi. Bundan sonra makyaj yapmadan evden çıkmak yok! :)


5. Neutrogena Yüz Yıkama Jeli: Uzun zamandır merak ediyordum. Elimdeki temizleyiciler her ne kadar 1 ay gidecek olsalar da aldım akımda olacağına midemde olsun diye :) Doakozmetik'ten de yüz temizleyici sipariş etmiştim. Unutmasam iyi olurmuş ama olmuş işte.. :)
6. Kağıt Mendil: Kurbağaların şirinliğine bakar mısınız? Kuzulusu vardı onu da seviyordum. Buna da karşı koyamadım. :)

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder