29 Nisan 2013 Pazartesi

Watsons Alışverişim

Bu pazar yolum yine bir şekilde (!) Watsons'a düştü.. Elim boş çıkmasam olmaz değil mi? :)

Maybelline'den Bourgogne Burgundy (No:590) rengine bayılıyordum birkaç haftadır. Daha fazla direnemedim. Renk vermesi harika. Bu seriden bir renk daha var göz koyduğum. Onu da daha sonraki sefere alacağım. Ruju sürerken dudaktan kayıp gidiyor resmen. Yumuşacık!

Pastel'in yeni allıklarında da gözüm vardı. Onda da elim gidiyordu ama almıyordum. Bu sefer bir gitti tam gitti.  Turuncu renkte allığım olduğu için pembeyi tercih ettim. Renk vermesini, ambalajın şirinliğini ve ufaklığını çok beğendim. Aynasının olması da başka bir artı benim için.


Gelgelelim bombaya.. NYC reyonunda gittim geldim dolandım ettim ama olmadı 3 al 2 öde de olunca 3 oje aldım. Bu seride tanesi 2,9 TL idi yanılmıyorsam. 6 liraya 3 oje almış oldum. Kuruma hızı muhteşem diyebilirim. Renkler ise tam bu aralar bayıldığım pastel renkler. Şu sıralar tırnak diplerine sürmeden oje sürme denemeleri yapıyorum. İlk başta olur mu olmaz mı dedim ama diplere oje sürmeyince daha kolay nemleniyor tabiki. Belki uzun vadede tırnak soyulmalarım biter mi ne dersiniz?

Son olarak tırnak güçlendirici denemelerime NYC ile devam etmek istedim. Bakalım işe yarayacak mı..

Sevgiler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder