17 Şubat 2013 Pazar

Tırnaklar Çiçek Açsın

Merhaba,

2 gündür evde oturup hafta sonunun tadını evde çıkarıyorum. Evde oturmak demek bilgisayar başında çokça vakit geçirmek demek benim için. Pinterest, reader, etsy üçlüsünde dolandım durdum. :) Burada gördüğüm maniküre bayıldım. Bahar tam gelemedi ama kendi baharımızı kendimiz getirebiliriz değil mi? Ben de hemen işe koyulup tırnaklarıma benzerini uygulamaya çalıştım. Ondan biraz kalınca oldu ama ben çok sevdim.. :) Umarım siz de seversiniz.


1. Önce Sally Hansen Miracle Cure'u base coat olarak kullandım.
2. Essence-05 Toffee to go ojeyi taban renk olarak sürdüm.
3. Claires 46 numaralı oje ile dalları çizdim.


4. Rival de Loop'un 62v numaralı ojesi (Numaradan pek emin değilim en numara gibi olan sayı buydu, zaten siz istediğiniz tonlarda pembe ya da kırmızı rengi uygulayabilirsiniz) ile çiçekleri kondurdum.
5. Alix Avien 288 numaralı ojeyi çiçeklerin içine nokta yapmak için kullanacaktım. Ama içinde pek belli olmayınca gözüme oş gelen yerlere çiçeklerden daha ufak olacak şekilde noktalar kondurdum.
6. Pastel 01 şeffaf ojeyi top coat olarak kullandım.


Aslında burada bitebilir gayet güzel oluyor. Ama ben Ebay'den aldığım kadife tırnak tozlarıyla aralarda değişik efektler yaratmak istedim ve devam ettim.

Noktalama aparatına şeffaf ojeden alıp kadife etkisi vermek baş ve orta parmaklarımda nokta şeklinde sürdüm, ve tozdan cımbız yardımıyla döktüm. Silkeleyip üstüne 2 pıt yaptım ve sonuç gördüğünüz gibi oldu. (Üstten 2. parmak) Fena olmadı gibi ama daha değişik şeyler düşünmek lazım :)


Ve son olarak ojelerin toplu geçit töreni:


Umarım beğenmişsinizdir. Önerileriniz varsa yorumlarınızı beklerim. :)

Sevgiler,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder