21 Şubat 2013 Perşembe

Küçük bir alışveriş

Merhaba,

Bugün size dün yaptığım küçücük bir alışverişten bahsetmek istiyorum.

Dün Ankara dışından gelen bir arkadaşımla yemek yedikten sonra biraz da gezdirdim. Gratis'e götürmesem olmazdı.. Ona birkaç parça kozmetik aldıktan sonra tam ben birşey almadım diye sevinirken bu şekerleri gördüm ve vuruldum!!! Güzelliğe bak!!!




Almasam olmaz değil mi? Hemen bu ikisini kaptım. Biri tabiki zitron (yani limon) diğeri ise üzümlü.. Nemlendirmeleri fena değil ama açıkçası çok da umursamıyorum. Kapakları kayarak açılıyor.

Bugün mor olanı kullanıyorum ,

  • Ağzımda plastiğimsi bir tat bıraktı. 
  • Dudağa renk vermiyor. 
  • Dudağımı pütür pütür yapmadı. 
Güzel yaaa güzel :) (illa beğencem yani şansı yok) Bitince bodyshopun dudak kremlerini falan koyarım diye düşünüyorum.




Fiyatı 4,5 lira. Arkadaşım hediye etti ben vurulunca. :)

Sevgiler,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder