19 Şubat 2013 Salı

Verita-Sonsuz Sevda

Merhaba,

Bugün uzun zamandır elimde bulunan bir rujumdan bahsetmek istiyorum. Nude tonlardan biraz daha koyu renklere geçmeye başladığımda almıştım kendisini. O zamanlar gözüme baya koyu görünüyordu ama üstüne ne koyular ne koyular almışım.. :) Geçen gün elime geldiğinde renginin ve yapısının ne kadar güzel olduğunu fark ettim. Bitirilecekler içine aldım hemen..



Verita ürünleri nerede satılıyor şu an bilmiyorum. Online satan biryer göremedim. Ben alalı birkaç yıl oldu. Yapısında herhangi bir bozulma yok. Görürseniz bir deneyin derim.

Şimdi araştırırken burada Madammakyaj'ın blogunda rastladım. Ankara'da oturanlar bakabilirler, benim de yolum düşerse ya da başka bir yerde görürsem bakıp burayı güncellerim. :)

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder