19 Şubat 2013 Salı

Ofisteki Kremlerim

Merhaba,

Günümün büyük bir kısmı işyerinde geçiyor. Hal böyle olunca evdeki kozmetiklerin bir kısmı çantada geziyor, bir kısmı ofis çekmecesine taşınıyor. Bugün sizlere ofisteki kremlerimden bahsetmek istiyorum.

1. Altapharma Aynısefa Çiçeği Kremi: Rossman'dan yaklaşık 7 ay önce almıştım. Doğal içerikli olduğu için tercih etmiştim..Ama içindekilere bakmayı akıl etmemişim. :) İçinde paraben var malesef.. Ama kullanacağım tepe tepe. Nemlendirmesi benim kuru ellerime yeterli gelmiyor, gün içinde başka kremlerle dönüşümlü olarak kullanıyorum. Açıldıktan sonra 12 aylık kullanım süresi var. Çiçek resminin olduğu seviyelerde olduğunu tahmin ediyorum.



2. Watsons Vanilya&Bal Losyonu: Sırf vanilya ve bal kelimelerini içerdiği için aldığım krem. Kokusu ise bittiğine kınalar yaktığım Planet Spa ile aynı çıkmasın mı?! İçerik yazmıyor, nemlendirmesi fena değil. 6 liraya falan almıştım 2 ay önce.. Ah kafam ahhh...




3. Isana Med Urea El Kremi: Ellerimdeki kuruluk had safhaya çıkınca bir umutla almıştım. Kokusuz bir ürün, paraben mevcut. (Hepsinde paraben varmış yaa) Fena değil, seviyorum ama bir daha almam galiba..




4. Lush Lemony Flutter: Hani sen doğaldın bebeğim?? 2 kutu bittikten sonra mı görecektim sende paraben olduğunu?? Valla bunda da varmış arkadaşlar hiç bakmamışım yaa.. :/ Ama yine de Lush canımdır :) Dediğim gibi 2. kutum bitiyor. Ürün tırnak dipleri ve kuruyan diğer bölgeler için. Bu sebepten dolayı ürünü az kullanıyorum, küçük miktarı heryere yetiyor. Bu da şöyle bir sorun yaratıyor: Son kullanma tarihi yaklaştığında ürün boşa gitmesin diye heryere boca ediyorsunuz. :) Bitsin diye ofise getirdim ama son kullanma tarihi 3 Ocak'tı malesef.. Yine de yapısı iyice bozulana kadar kullanacağım. Azıcık kaldı.. :)


İşte böyle arkadaşlar, bundan sonra daha dikkatli alışverişler diliyorum kendime..

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder