17 Şubat 2013 Pazar

Bitenler

Merhaba arkadaşlar,

Bugün bitirdiğim iki ürünü taze taze sizlerle paylaşmak istedim. :)

1. Rare Blossom Normal Saçlar İçin Nemlendirici Şampuan: Bu ürün Lilakutu'dan çıkmıştı. Severek kullandım. Saçımı çok güzel temizliyor ve nemlendiriyordu. Üstelik doğal bir ürün olması da artısıydı.. Ne yazık ki bu marka piyasadan çekildi.



2. Isana Saç Kremi: Bu marka Rossman'da satılıyor. Saçlarımı yumuşacık yaptı. Elimdekiler bitince tekrar alabilirim.

Ürünün tek eksisi ambalajdaki türkçe bilginin eksik olmasıydı. Öyle ki ben bunu uzun bir süre durulanmayan krem olarak kullandım ve sevemedim. Tesadüfen bir broşürde durulandığını okuyunca doğru kullanmaya başladım ve çok sevdim. :)

Ama ne olursa olsun Rossman'ı seviyorum, toz kondurmam. :)




Bu arada ilk defa telefondan post yazıyorum, eğer düzgün olursa tembellikten sıyrılıp daha çok yazacağımı umuyorum. :)

Sevgiler..
posted from Bloggeroid

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder