30 Ekim 2013 Çarşamba

Bitenler Ekim 2013

Bu ay biraz da temizlik yaptım. Bakalım neler gitmiş..




1. Mayan Spa Duş Jeli: Tekin Acar görevlisinin torbaya sokuşturmasıyla almıştım. Kokusu yok gibi birşey. Kutusu kullanışsız. Tekrar almam.

2. Perfume Jewels Vücut Spreyi: Bunlardan indirim zamanı çokça almışım. Çok sıkıldım. Son zamanlarda kokusu değiştiği için atıyorum.

3. Flormar Oje Kurutucu Sprey: Çok memnun kaldım. Tekrar alacağım.

4. Dermalogica Clean Start Tonik: Set olarak oldukça etkili bence. Nedense bir kenara atmışım. Bulunca devam ettim ve toniği bitirdim.




5. Gliss Saç Bakım Spreyi: Gliss ürünlerini genelde seviyorum. Bu da hayal kırıklığına uğratmadı. Daha sonra tekrar alabilirim.

6. Caudalie Temizleme Sütü: Süt kıvamındaki ürünleri pek sevmiyorum aslında ama ne zaman Lisa Elridge bunu bir videosunda gösterdi, o zaman bunu kullanmaya başladım. Seyahatte de yanıma almıştım. Bitti gitti. Cildimde herhangi bir soruna yol açmadı.

7. Raen Duş Jeli: Lilakutudan çıkan bu tester hakkında nötr düşünüyorum. Kokusu güzel ama duş jellerini şekerli seviyorum ne yapayım. :) Yapısı ve köpürmesini beğendim. Başka kokularına bakacağım.

8. Pure Beauty Nemlendirici: Cilt tipime uygun değildi. Karma cilde sahibim, sivilcelendirdi.

9. Lavera Ballı Maske: Güzel bir maskeydi ama bir kerede pek anlaşılmıyor. Sık maske kullanan biri olsam alırdım.

10. Rival de Loop Eyeliner: Bunu çok severek kullanıyorum. Bir tane daha var elimde, devam ediyorum.

11. Avon Kabuki Fırça: Kokusu biraz garip olsa da uzun süre kullandım artık gitme vakti geldi. :)

12. Flormar Heat: Flormarın parfüm alacak olsam bunu alabilirim dedim kokladığımda. Şekerli bir kokusu var.

13. Chantecaille Flower Harmonising Cream: Güzel ama eccik pahalı.. :)


Sağ üstten devam edelim..

14. Aviva Lipbalm: Lilakutudan çıktı. Hoşuma gitmişti ama pek sıra gelmedi buna. Kullanacak olduğumdaysa bozulmuş olduğunu gördüm. Feci şekilde kimyasal kokuyor gibi geldi bana.

15. Avon Kalem Ruj: Rengi bana çok açık gelmişti. Yine de kullanmaya çalıştım ama bozuldu.

16. Calvin Klein Lipgloss - Mango: Lipgloss çok kullanmıyorum, strawberryden almıştım rengine bayılıp.

17. Dore Lipgloss: Arkadaşım hediye etmişti. Dudağıma homojen dağılmadığı için çok beğenmedim. Kokusu değişmiş.

18. Avon Lipgloss: Bu bitti sayılır artık. Banane :)

19. Rival de Loop Birthday Party Eyeliner: Çok sevmiştim ama kurudu. Uygun fiyatlı olduğu için tekrar alabilirim.

20. She Krem Far: Ambalajına ve rengine bayılarak almıştım. Gözümde durmadı maalesef. Kullanamadığım için atıyorum.

21. Avon Arabian Glow 4'lü Far: Bunu krem far olduğunu bilmeyerek aldım. Hem rengini istediğim gibi vermedi hem de gözümde durmadı. Alalı uzun zaman olduğu için atıyorum.

22. Avon Krem Far: Bunu da pek kullanamadım. Kurumuş olduğu için artık dışarı çıkmıyor.

23. Hello Kitty Lipgloss: Vanilya Kutu'dan çıkmıştı. Pek beğenmedim. Sürünce rahatsız olduğum için atıyorum.

24. Oriflame Loves Me El Kremi: Çok hafif yapılı bir krem. Ellerimi nemlendirmedi. Kokusu hafif ama içinde birşey rahatsız etti. Artık atıyorum.

25. Avon Advance Techniques Saç Düzleştirici Balm: Çok etkisini görmedim. Normal krem gibi kullanıyordum ama kokusu değişmiş. Atıyorum.

26. Stila Renkli Nemlendirici: Bunu Strawberry'den almıştım. Çok az kaldım ama kıvamı değişti. Ne olur ne olmaz diye atıyorum artık.

Eskilerden kalan herşeyden kurtulmak istiyorum artık. Aralık sonuna kadar bitirebildiklerimi bitireceğim. Bakalım artık.. :) Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder