22 Ekim 2013 Salı

Bitenler Eylül 2013

Eylül'de bitenleri ekim biterken yazıyorum kusura bakmayın :) Ekim bu kadar geç gelmeyecek ama.. :)

1. Rival de loop Asetonsuz Oje Çıkarıcı: Devamlı kullandığım bir ürün. Şu an elimde başka oje çıkarıcılar olduğu için almadım ama ilerde tekrar alacağım.

2. Alouette Makyaj Temizleme Mendili: Rossman'dan 2 lira civarında bir fiyata almıştım. Kokusuna bayıldım ancak yapısı biraz sert geldi. Çok memnun kalmadım o nedenle.

3. Rival de Loop Eyeliner: Güzel bir üründü ancak kurudu. Elimdekiler bitince yeniden alabilirim.

4. Golden Rose Şeffaf Cila: Nail art üzerine tek kat sürüyorum. Güzel bir ürün.

5. PCO Plasenta Göz Maskesi: Sürünüyordu bu. Seyahat sırasında kullandım. Yumuşatması güzeldi. Tekrar alır mıyım bilmiyorum.

6. Mayan Spa Vücut Losyonu: Tekin Acar'daki ısrarcı görevlinin çantama tıkıştırmasıyla aldım. O günden beri Tekin Acar'a girmedim. Korkuyorum resmen.Gördüğünüz gibi ürün kutusunun kullanışsızlığından dolayı hepsini bitiremedim ama görmek istemiyorum o şişeyi artık. :)


Aşağıdakiler bitmedi atıldı.

7. Dore Lipgloss: Yoğun simli bir glosstu. Çok rahatsız ediyordu.

8. Avon Maskara: Çeşidini dahi hatırlamıyorum. Kurumuş gitmiş..

9. Glosslar: Bunlar benim gittigidiyordan ilk alışveriş yaptığım zamanlarda aldığım glosslardı. C vitamini gibi tuhaf kokulara sahipler. Doğru dürüst kullanamadım. Alalı birkaç yıl olduğu için atıyorum.

10. Avon Çok Amaçlı Balmlar: İsmini unuttuğum için böyle isimlendirdim. Bunlar hem allık olarak hem de ruj olarak kullanılması amaçlanmış ürünler. Hala satışta mı bilmiyorum. Ben pek kullanamadım çünkü renk vermiyorlar ve dudaklarımı da kuruttular. Allık olarak da kullanamadım. Kokuları değiştiği için atıyorum.

11. Gloss: Atıyorum :)

12. Carmina Ruj: Kendisi benim ilk rujlarımdandı, Çok az kaldı ama kokusu da değişmiş :( Atıyorum.

13. Avon Lipgloss (Sağ üstten devam): Bunları çok sevmiştim pratik geliyorlardı. 1 tane daha var elimde ama nerede bilmiyorum. Kokusu değişti.

14. Claires Oje: Rengi harika ama tırnağa işliyor sanki. Atıyorum.

15. Flormar Beyaz Oje: Yapısı değişti.

16. Isabelle Dupond Oje: Yapısını zaten sevmiyorum ve hiç kullanmıyorum. Kurumuyordu da. Atıyorum.

17. DIY Oje: Kurumuyorr kurumuyorrr :)

18. Golden Rose Köpük Far: Hayallerimdeki etkiyi yaratmadı. Hiç kullanamıyorum ve atıyorum. (Alalı birkaç sene olduğu için başkasına vermeyip atıyorum)

19. Avon Krem Far: Rengine aşığım ama gözümde durmuyor bir türlü.. Pan'ı gördüm ama bozuldu gibi geldiği için atıyorum artık.



Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder