7 Kasım 2013 Perşembe

Vanilya Kutu Kasım 2013

Merhaba,

Bakalım bu ayın kutusundan neler çıkmış?



1.Pura Natura Yüz Temizleme Jeli: Organik bir ürün ve çok ferah bir kokusu var. 1 kere kullandım bile. Cildimi ferahlattığını hissettim. Baskın bir kokusu yok, hafif ferah kokuyor.

2. Beemy Honey Yüz Temizleme Jeli: Bal kokan bu ürünü çok merak ettim doğrusu. Henüz kullanmadım.

3. Boots Botanics Vitamin Recovery Mask: Cilde uygulandıktan 10 dakika sonra fazlası pamukla siliniyormuş. O kadar. Yıkama gerektirmediği için seveceğimi düşünüyorum. Henüz denemedim.

4. Dairy Fun Hindistancevizli Duş Jeli: Bingo bir ürün daha! Hindistancevizi kokusunu çok severim. Bu markanınkini de merak ediyordum.

5. Gülsha Gül Distilesi: Gül kokusunu pek sevmem ama faydalı olduğu için deneyeceğim. Henüz kapağını açmadım.

6. Osmo Wonder 10 Durulanmayan Saç Tedavisi: Bu da pratik bir ürün gibi geldi. Saç bakımı yapan spreyleri seviyorum. Kokusu biraz erkek parfümü gibi ve kalıcı. Dikkatli sıkmak lazım. :)

Bu kutuyu genel olarak beğendim. Kullanabileceğim ve büyük ihtimalle seveceğim ürünlerden oluşuyor.

Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder