20 Şubat 2014 Perşembe

Bellamola - Parfüm Alışverişi

Merhaba,

Cheapsmells.com'un Türkiye ayağı olan bellamola.com'un açılması beni çok mutlu etmişti. Bilgen'de gördüğüm Jovan parfümünün sitede olduğunu görünce ilk alışverişimi yaptım. 

1. Jovan White Musk Kolonya Sprey: Musk kokularından hoşlananların kaçırmaması gerekiyor diye düşünüyorum. Çok beğendim. Hem tek başına, hem de musk katmak istediğim parfümlerimin üzerine kullanıyorum. 

2. Jovan Musk for Women Kolonya Sprey: Bu white muska göre biraz daha ağır ama yine de aşırı ağırlığı yok. Zaten kolonya sprey olduğu için hafif bir koku kalıyor. Bunu da çok beğendim. 

Daha sonraki alışverişimde ise;

1. Muelhens 4711 Original Kolonya Sprey:  Almanya'da oldukça meşhur bir kolonyaymış bu. İlk sıkışta bildiğimiz limon kokusunu andırsa da kesinlikle çok farklı ve sıktıktan bir süre sonra geriye musk benzeri hafif pudralı bir koku kalıyor. Kalıcılığı 1-2 saat gibi. Ama akşam sıkıp sabah kokladığımda hafif bir koku kalmıştı.

2. Roberto Cavalli Just Cavalli Pink: Blue (isminden çok emin değilim) olanını erkek arkadaşıma almıştım (Strawberry'denalmıştım; Türkiye'de hala bulamıyorum) Pink'i görünce de denemek istedim. Açılışı meyveli bir koku, bir süre sonra pudralı çok hoş bir kokuya dönüşüyor. Şu sıralarki pudralı koku hastalığım ne olacak çok merak ediyorum. :)

3. Revlon Charlie White: İsmi çok ilgimi çekti açıkçası ve açıklamalarını okuyunca iyice merakımı çeldi. Gerçekten bayıldım. Hafif ve yeşil bir koku. Karpuz notasından biraz çekinmiştim ama ben çok da karpuz kokusu almadım. Bence bu hafif, pudralı ama biraz daha yeşilli bir pudra gibi nasıl anlatayım bilemedim. Ferah ve hafif koku arayanlar bir baksın ya da cesaretli olanlar alıp denesin derim.


Parfümlerden çok memnun kaldım sizin anlayacağınız. 

Biraz da siteden bahsetmek istiyorum. İki alışverişimde de bir problem olmadı. Hemen kargoya verildi, ertesi gün elime ulaştı. Ürünler hem orjinal paketinde, hem de onların üzeri sarılmış ve kutuya düzgünce konmuştu. Hiçbirine birşey olmamıştı. Fiyatları da gayet uygun bence. Tavsiye ederim.

Bu post fotoğrafsız oldu ama aylardır taslaklarda beklediği ve bir türlü fotoğraflarını çekemediğim için artık yayınlayayım dedim. Bir sonrakine telafi ederim artık. :)

Sevgiler..

2 yorum:

  1. Merhaba, bellamoladan bende çok alışveriş yapmak istiyorum fiyatları çok uygun ama çelişkide kaldım açıkçası :( Bayat ve kalıcılığı az diyenler olduğu için biraz korkuyorum.sizin aldığınız parfümlerin genel olarak kalıcılığı nasıl? Cevaplarsanız sevinirim şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      Ben parfüm alışverişlerinde Bellamola'dan oldukça memnunum. cheapsmells.com'a güvendiğim için ne kadar bayat ya da taze ona hiç bakmadım açıkçası. Aldığım parfümleri çok beğendim. Kokuların tende duruşu ciltten cilde değişebilir. Benim aldıklarımda kalıcılık sorunu yaşamadım.

      http://checkcosmetic.net/ adresinden aldığın ürünün son kullanma tarihini kontrol edebilirsin.

      Umarım tercih ettiğin parfümden memnun kalırsın.

      Sevgiler.. :)

      Sil