8 Mart 2014 Cumartesi

Şubat Bitenler & Çöpe Gidenler

Merhaba,

Şubat ayında neleri bitirmişim bakalım.

1. Dalan D'olive Saç Kremi: Dalan ürünlerini çok beğeniyorum. Saç kremine de şans vermek istemiştim. 3-4 lira civarındaydı fiyatı. Saçımı yumuşatmasından çok memnun kaldım. İleride tekrar alacağım.

2. Oriflame Giordiani Gold White Roll On: Kokusu hoştu. Fena değil ama kokusundan çok sıkıldım son zamanlarda. Bir daha alacağımı zannetmiyorum.

3. Otacı Argan El Kremi: Başta kokusunu pek sevmemiştim. Ellerimi yumuşatmasından memnun kaldım. Kokusuna da alıştım. İndirimde görürsem tekrar alabilirim. Fiyatı 12-13 TL civarında diye hatırlıyorum.

4. Vaseline Vücut Losyonu: Güzel bir üründü. Elimdeki diğer losyonlar bitince alabilirim ama bu sefer kakaolu olanı alacağım.

5. Nivea Roll On: Bundan da memnun kaldım. Kokusu, yapısı çok güzeldi. Farklı kokularını deneyebilirim ileride.  


6. The Body Shop Hindistancevizli Body Butter: Bunları çok seviyorum. Tekrar alacağım.

7. Taft Saç Köpüğü: Fena değildi ancak başka ürünler deneyeceğim.

8. The Body Shop Salatalıklı Yüz Toniği: Etkisini çok görmedim. Kokusunu sevmedim. Yarısından az kalınca içine birkaç damla çay ağacı yağı ekledim öyle kullandım. Bitirene kadar debelendim resmen ama sonunda bitti. Tekrar alacağımı sanmıyorum.

9. Alouette Islak Mendil: Kullanımı pratik sayılır ancak yapısını pek beğenmedim. Genelde ıvır zıvır şeyleri temizlemek için kullandım. Tekrar almam.


10. Isana Duş Jeli: Kokusu ve yapısı çok güzeldi. Büyük boyunu alabilirim ileride.

11. Loreal Mineral Allık: Yıllar önce Strawberryden almıştım. Rengi doğal ve güzeldi ancak kullanımı çok zahmetli. Bu ve buna benzer bir ürün almayı düşünmüyorum.

12. Benri Beyaz Sabun Kokulu Islak Mendil: Temiz kokar diyerek almıştım. Mendillerin yapısını beğendim. Kokusu bir süre sonra baydı.

13. Nivea Pure Natural Makyaj Temizleme Mendili: Youtuber'ların beğendiğini görünce denemek istedim. Mendiller güzel ancak kokusunu pek beğenmedim. Bir daha alacağımı pek sanmıyorum.



14. Watsons Lipbalm: Sürünce dudakları pembeleştirdiği için almıştım. Severek kullanıyorum. Yedeği var ama henüz açmadım.

15. Max Factor Lipfinity Ruj: Uzun süre kalıcı ruj arayışlarındayken arkadaşımın tavsiyesiyle almıştım. Rengi çok hoş ama bende bir süre sonra pul pul dökülüyor. Lipbalmını sürsem bile dudaklarımı kurutuyor. Çok çirkin görünüyor bir süre sonra. Artık dayanamayıp atıyorum.

16. Lush Snow Fairy Katı Parfüm: Kokusunu çok beğeniyordum ama küflendiği için atıyorum. :((

17. Peter Thomas Roth Saç Kremi: Bir arkadaşım vermişti. Fena değildi. Kokusunu pek beğenmediğim için tekrar almam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder