20 Şubat 2014 Perşembe

Masamda Ne Var?

Merhaba,

Bugün size ofis masamda olan ve dolayısıyla şu sıralar sıkça kullanmakta olduğum ürünlerden bahsetmek istiyorum.


1. Doa Kozmetik Vanilya Katı Parfüm: Elimde tonla katı parfüm var. İyi ki almışım çünkü şu an satışta yoklar. Bu parfümlerden oldukça memnunum. Hem parfüm olarak, hem saç uçlarıma bakım yapmak için ( güzel de kokuyor :)) hem de bazen ellerime krem gibi sürüyorum. Başlarda kullanmaya kıyamıyordum ama başımıza ne gelirse bundan geliyor. Bozulacağından korktuğum için şimdi bol bol kullanıyorum. :)

2. Lush Eau Roma Water Yüz Toniği: Yüz spreylerini çok seviyorum. Bu spreyi de cildimin hassas olduğu ve devamlı kızardığı bir dönemde almıştım. Kokusu çok güzel. Oda arkadaşım çok beğenip büyük boyunu bile aldı. :) Cildime olan etkilerini pek anlamadım ama aklıma geldikçe sıkıyorum.

3. Otacı Argan Yağlı Krem: Azıcık kaldı diye yanımda taşıyorum. Kokusunu beğenmiyorum ama nemlendirmesi iyi.

4. Eyeko Strawberry Fat Balm: Yurtdışından alışveriş yapabiliyorken almıştım. Zaten şu an da satılmıyor sanırım. Nemlendirmesi güzel, hafifçe renklendiriyor. Allık olarak da kullanılabilir ama ben pek tercih etmiyorum.

5. Claires Koyun Kutulu Gloss: Çok şirin göründüğü için almıştım. Glossu pek sevmedim ama arkadaki aynası iş gördüğü için masa üstünde tutuyorum. Ara sıra da az az kullanıyorum. Dibini gördüm bile. :)

6. Oriflame Tender Care Chocolate: Bu yoğun kremi çok beğeniyorum aslında ama bu kokusunu değil, karamelli olanı çok beğeniyorum. Bunda çikolata kokusu çok baskındı, seyrelsin diye içine hindistan cevizi yağı koydum ama bana mısın demedi. :) Bekleyen karamellinin aşkına bunu bitirmeye çalışıyorum. Elleri kuru olanlar ve çikolata sevenler bir denesin derim.

7. Lavera Lipbalm: Lilakutudan çıkmıştı. Açtığımda beyazdı, sonra sararmaya başladı. Sanırım doğallığından. :) Bu yüzden devamlı kullanabilmek için yanıma aldım kendisini.

8. Neutrogena Besleyici Bakım Kremi: Ellerim ve özellikle tırnaklarım aşırı kuru olduğu için krem arayışlarım devam ediyor. Bu kremin de methini duyunca denemek istedim. Arkadaşlarım çok beğendi ama bana yeterli gelmedi. Yine de fena değil ama bir daha almayacağım. Belki başka çeşidini alırım. Önerileriniz varsa beklerim. :)

Bu arada ellerimdeki kuruma ve tırnaklarımın soyulması için biotin almaya başladım. Yaklaşık 1,5 hafta oldu. Saçıma çok iyi geldi ama tırnaklarımda pek değişiklik yok. En az 3 ay kullanmak lazım diye okudum. Deniyorum bakalım.. :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder