30 Haziran 2013 Pazar

Haziran 2013 - Bitenler

Olaylar yüzünden elim hiçbirşeye gitmedi bu ay desem yeridir. Bitirme projeleri falan hepsini unuttum. İşte bitirdiklerim:

1. Garnier Göz Makyaj Çıkarıcı: Bu ürünü pek sevmedim. Uygun fiyatlı olduğu ve ambalajını beğenerek almıştım. Başlarda gözlerimi çok yakıyordu. Sonra yakmamaya başladı. Performansı da eh idare eder şeklindeydi. Anladım ki Garnier ürünlerinin ambalajlarını beğeniyorum ancak ürünlerini beğenmiyorum. BB  Kremde de bunu yaşamıştım. Bir süre almayacağım sanırım.  
2. Benri Disk Pamuk: Yapısı diğer pamuklara göre çok farklı gerçekten. Övgüleri duyup almaya karar verdiğimde ne kadar farklı olabilir ki demiştim ancak farklıymış. Şimdi kare pamuğunu açtım.
3. İnci Pamuk: Bu pamuğu bitirdiğime hala inanamıyorum. :) 

Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder