30 Haziran 2013 Pazar

Haziran Alışverişi

Malum olaylardan dolayı son zamanlarda pek alışveriş yapmadım sayılır. Yine de bazı ihtiyaçlarım vardı ve onları aldım. (Tabi ihtiyaç olmayanlar da var :)) İşte aldıklarım:


1. Mario Badescu Göz Kremi: Limango'da indirime girmişti. 15 liraydı. Hangi göz kremini alacağıma karar veremiyorken fiyatını görünce bu markayı da denemiş olmak için aldım. Ürün katı bir formda ancak parmağıma aldığım an eriyor. Tıpkı hindistan cevizi yağı gibi. Nemlendirmesini de beğendim. Gramajı da bir göz kremi için oldukça fazla bence. Aşağıdaki fotoğrafta ürünün yapısını görebilirsiniz. (ve hafif çöküntüyü..)


2. Aussie 3 Minute Miracle Saç Kremi: Bu ürünü çok merak ediyordum ancak bir türlü almamıştım. Daha fazla dayanamadım aldım en sonunda. Bu uzun ve yıpranmış saçlar için olandı yanlış hatırlamıyorsam. Henüz denemedim. Deneyip tekrar yorumunu yapacağım. Fiyatı 19 lira.
Not: Muh-te-şem kokuyor!!!

3. Maybelline Rujlar: Bu rujların 2sini Rossman'dan 1ini Watsons'tan aldım. İhtiyacım var mı hayır. Ama 6 liraya düştüklerini görünce dayanamadım mı evet. İsimleri fotoğrafta okunuyor mu anlamadım. Buraya da yazayım. 210-That's Mauve, 165-Rose Sunrise ve 480-Coral Sunrise. That's Mauve olanı bir arkadaşımın yoğun ısrarıyla aldım evet. :)
 Renkleri hemen hemen her markada bulunabilecek renkler bence. Sunrise olanlar simli yapıda. Ama simli rujlardan beklediğim kuruma hissini bunlarda yaşamadım. Aksine süper nemlendiriyorlar bence. Özellikle Coral olanına aşığım. Rujların diğer bir artısı kokuları. Bebek pudrası gibi kokuyorlar ve bayıldım.

Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder