30 Haziran 2013 Pazar

Haziran 2013 - 5 Favorim

Merhabalar,

1. Doa Kozmetik Shea Butter: Aylardır favorim diyebilirim. Ellerimi, tırnaklarımı, göz altlarımı nemlendirmede çok başarılı oldu. Olmazsa olmaz diyebileceğim bir ürün. Yedeğinin yedeği bile mevcut, o kadar seviyorum.



2. Colleen Allık: Uzuuuun zaman önce GMK Bulvarı üzerindeki SGM'den almıştım. (Artık NEDU Kozmetik oldu) Şu an satılıyor mu bilmiyorum. Bir süredir rengi koyu diye kullanmıyordum ama bu ay pek bir kıymetlendi gözümde. Aslında baya da ucuza almıştım ama kıymetlendi işte.. Delik bile açtım. Ohh.. Biter mi acep?


3. MAC Play on Plums Far: Hemen hemen bütün kıyafetlerimle kombinleyebildiğim bir far bu. Bir blog satışından almıştım. Çok da iyi yapmışım.. Renk şahane, yapı şahane.


4. Maybelline Rocket Rimel: Bu rimeli Bilgentolis'ten görüp aldım. Çok severek kullanıyorum ve herkese tavsiye ediyorum. Çıkması biraz sıkıntılı ama bence değer. Kirpiklerim uzun ve gür olduğu için eskiden rimel kullanmayı saçma bulan ben şimdi bunu sürmeden evden çıkamıyorum.


5. Loreal Extraordinary Saç Bakım Yağı: Saçlarımı çok iyi nemlendirip yağlandırmayan bir ürün. Kutusu ilgimi çok çekmişti. Watsons'a her gittiğimde kedi gibi bunun etrafında dolanır almadan çıkardım ama bir gün dayanamadım ve aldım. Ürün de ambalajı gibi başarılı. Kapağını kırdım ama yine de ürün almada zorlanmıyorum..


Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder