26 Eylül 2012 Çarşamba

Masamda neler var?

Merhabalar... Bugün sizlere masamda bulunan ürünleri tanıtacağım..


En soldan başlarsak, 1. ürün ofiste bunaldığımda ferahlamamı sağlayan kolonyam. Kutunun içindeki kolonya bittiğinde büyük olan şişeden aktarım yapıyorum. Her seferinde değişik bir kolonya kullanıyorum. Şu sıralar Rebul Mandarine var. Acayip ferah bir koku, kullanırsanız kesinlikle farkedilirsiniz. :)

2. ürün ise Nivea Passion Fruits Lipbalm... Bunu bitsin diye yanımdan ayırmıyorum. Alalı baya oldu ama pek sıra gelmiyordu. Dudaklarımı istediğim gibi nemlendirmiyor ama atamıyorum da... Aklıma geldikçe sürüyorum ben de.. Bakalım ne zaman bitecek?

3. ürün Lush Tuca Tuca katı parfüm.. Bu kokuya bayılıyorum.. Başka parfüm sıkmış olsam bile katı parfümleri boynuma bileklerime sürüp kokluyorum.. Saç uçlarında da harika oluyor.. 

4. ürün Ossion +.. Kendisi beni hayal kırıklığınından da öte duygulara iten Adnan Akat firmasına ait.. Bu ürünü hiç sevmedim sadece kokusu güzel. Eli vıcık vıcık yapmıyor hatta nemlendirmiyorki!!! Firmadan online alışveriş ile almıştım.. Kargolama berbat, ürünleri vasatın altında.. Çok çalışmaları lazım çooook...

Değişen ürünlerle beraber karşınızda olacağım.. Sevgiler.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder