27 Eylül 2012 Perşembe

Bugün neler aldım neler.. :)

Bugünkü eczane ve watsons ziyaretimden elim boş çıkmadım.. İşte aldıklarım:

Ne zamandır gözüme kestirdiğim, deneyip çok memnun kaldığım Bioderma Sensibio'larını kaptım bu sefer!! 1 alana 1 bedava kampanyasıyla fiyatı 59 TL idi. Bir de Lisa Eldridge'in videolarında överek bahsettiği Caudalie Beauty Elixir'in fiyatını çok pahalı bulmayınca onu da aldım. Onun fiyatı da 37,5 TL. 30 ml yanlış hatırlamıyorsam. Tam çantaya atmalık, kokusu muhteşem... Cildime de iyi geleceğine eminim..

Daha birşey almayayım derken akşam Watsons'a uğramamla ufak da olsa birşeyler aldım.

  I love el kremlerinin methini 3 blogda okuyunca "neymiş neymiş?" diyerek aldım. Muhteşem hindistancevizi kokuyor ve hemen emiliyor. Ambalajına da bayıldım! Fiyatı 9,90 TL. Yüz temizleyici mendiller üşengeç zamanlarım için... Ama çok nadiren kullanıyorum. Mart ayında aldığım 30'luk mendil yeni bitti siz düşünün.. Bunları hiç denememiştim, fiyatı uygundu 3 lira civarı sanırım. Aldım ama memnun kalacak mıyım emin değilim.. Islak mendiller de her zaman yanımda bulunan ürünlerden. Yasemin kokulusuna ölüp bitiyorum.. Dönüp dolaşıp bunu alırım süper kokuyor süper! :) 'lü paketi 3 lira yanlış hatırlamıyorsam..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder