12 Ocak 2014 Pazar

Ocak Bitenler Part 1

Merhaba, tembelliğe son verip bitenler yapmaya karar verdim. Aslında 2013 yılının Kasım ve Aralık bitenleri vardı ancak kendiileri şu an çöpteler malesef. Bundan sonra biriktirmeyip böyle 5-5 yapayım diyorum ama bakalım ne olacak? 


1. Perfume Jewels Cutti Pie Vücut Spreyi: Oh be bitti diyorum. Elimde 2 koku daha var. Kokuları çok güzel ama çok baydı yahu..

2. Avon Magic Face Perfector: Benim yüzüme biraz ağır geldi. Cildime kadifemsi bir his veriyor ama bir yandan da yağlı hissettiriyor. Pek sevemedim başka ürünlerle karıştırarak kullandım.

3. Isana Med Urea Handcreme: Bunu büyük umutlarla almıştım ama pek sevemedim. Sürdükten bir süre sonra sanki elime mum sürmüşüm gibi hissediyorum. Azıcık kokulu olsa daha çok sevebilirdim. (Kokusuz olduğunu bilerek aldım yanlış anlaşılmasın) Yine de fiyatına göre güzel bir ürün.

4. Maybelline Dream Matte Köpük Fondoten: Bunu alalı baya zaman oldu. Aldığım zamanlarda bayıla bayıla kullandım ama son zamanlarda elim gitmiyordu. Fondoten kullanmıyorum çünkü. Son kalanları nemlendirici ile karıştırarak kullandım. Pek sanmıyorum ama bir gün fondoten kullanacak olursam alabilirim.

5.Peter Thomas Roth Vücut Losyonu: Bir arkadaşım hediye etmişti. Nemlendirmesini beğendim. Hemen emiliyor yapış yapış his bırakmıyor. Kokusunu pek beğenmedim. Kötü değil ama vanilyalı değil ;)

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder