17 Temmuz 2014 Perşembe

Düğün Hazırlıkları: Gelinlik Seçimi

Görsel internetten alıntıdır.
30 yaşında olmama rağmen evlilik sanki hep çok uzaklarda gibi geliyor hala.. İstemeye geldiklerinde, tam da içeri girdiklerinde artık ciddi ciddi işin içinde olduğumu  tam olarak idrak ettim desem yalan olmaz. Öyle heyecanlandım ki makyajımı bile yapamadım diyeyim siz anlayın beni...

Neyse asıl konumuz olan gelinlik seçimine dönelim.

Başta hiçbirşey bilmediğim için ilk gittiğim yere randevusuz gittim. Randevu aldırdılar daha sonra tekrar gelmemi söylediler. Siz önce randevu alıp sonra gidin. :)

1. Oleg Cassini: İş yerime yakın olduğu için ilk önce burayı tercih ettim. Beğendiğim modeller oldu ancak başka gelinlikler de denemek istiyordum. Stokta kalmayabileceğini söylediler. Yeni modeller geldiğinde tekrar gittiğimde önceden beğendiğim gelinlik stokta kalmamıştı. Fiyatlar 3000 lira civarındaydı.
2. Gelinlik 21: Bir arkadaşımın tavsiyesiyle gittim. İlk gittiğimde karşılayan kişi çok ilgiliydi ama bilgili değildi. Birkaç model denetti ve tasarımcı ile görüşerek beğendiğim gelinliklerde birinin üstünü diğerinin altıyla birleştirilebileceğini söyledi. Bu fikir çok iyi bir fikir gibi gelmişti. Daha sonra randevulu gittiğimde neredeyse yarım saat bekledikten sonra bir model denettiler ve diğerlerinin onunla aynı olduğunu söylediler. Denediğim model çok içime sinmedi. Dikişleri çok basit duruyordu. Başka model olmadığını söyleyince oradan ayrıldık. Bu arada fiyatlar 1500 civarındaydı sanırım.
3. Cocoon Gelinlik: Burada ilginç ve güzel gelinlikler var. fiyatları 4000 TL civarındaydı. 2 tane beğendim ama içime sinmedi.
4. Pierre Cardin: Randevu almak için girdiğim halde 2 tane gelinlik denettiler. Bir tanesini çok beğendim. Fiyatı 3000 liraydı. Kendimi en rahat hissettiğim mağaza burasıydı. Ankara'da gelinlik arıyorsanız buraya kesinlikle uğrayın derim.
5. Aysira Gelinlik: Burası da Pierre Cardin ile bağıntılı sanırım. Burada da güzel modeller vardı ancak aklımda kalan bir gelinlik olmadı.
6. And Çarşısı: Yine bir tavsiye üzerine gittim. Deneme imkanı çok sınırlı. 1 tane mağazada deneyebildim. Fena olmadı ama içime de sinmedi. Değişiklik yapabileceklerini söylediler. Katalogdan seçeceğim gelinlikten dikebileceklerini söylediler. Fakat gelinlik denenmeden alınmaması gereken birşey bence. Fotoğrafta olan gerçekte farklı olabiliyor ve o da üzerinizde bambaşka durabiliyor. Yakışmaz sandığınız şey çok yakışabiliyor. Sonucun nasıl olacağını bilemediğim için diktirmekten de uzak durdum. Ama bu işten de memnun olan tanıdıklarım var. Fiyatı 1600 civarındaydı denediğim gelinliğin.
7. Dream On Gelinlik: Buranın önce Tunalı Şubesine gittim. Tavır çok değişikti. Görevli kadın randevu aldığım halde sanki rica minnet giydiriyormuş gibi davrandı. Normalde kapatacakları halde telefonda sizin için bekleriz demişler. Bu arada randevuyu yüzyüze almıştım!! Gitmeden önce internet sitesinden bazı modeller beğenmiştim. Bazıları farklı görünüyordu. eleye eleye 6 gelinliğe indirdik. Deneme esnasında askılara bakan arkadaşım bir gelinlik buldu. Onu denemek isteyince kadın olmaz kapatacağız zaten demeye başladı. Deneyeceğim gelinliklerin bir tanesini çıkarıp yerine onu koymaya razı ettik neyseki! O gelinlik de çok hoşuma gitti. Bu sefer kampanyanın biteceğini ve gelinliği hemen almamı söyledi. Gelinliği çok beğenmiştim gerçekten, ama o kadının tavrından dolayı almayarak ayrıldık.

Daha sonra bir arkadaşım benzer şeyi kendisinin de yaşadığını söyleyerek Kızılay'daki şube çalışanlarının iyi olduğunu ve oraya gidebileceğimi söyledi. Kendisi de öyle yapmış. Gittim ve gördüm ki gerçekten arada dağlar kadar fark varmış. Gelinliği denedim ve bir kez daha çok beğendim (Fotoğraftaki gelinlik).Yanında taç, duvak, gelin bohçası ve buket de veriyorlarmış. Siparişimi verdim. %20 indirim kampanyası vardı ondan da yararlandım.

Umarım herkes gönlündeki gelinliğe sahip olur.. :)

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder