9 Ağustos 2013 Cuma

Temmuz Favorileri

Bakalım Temmuz'da en çok neleri sevmişim.

1. Yves Rocher Leylak Parfümü: Temmuz ayında bu parfümü oldukça sık kullandım. Saf leylak kokusu ve bence muhteşem. normalde şekerli ve vanilyalı kokuları sevmeme rağmen sıcaklarda hiç çekemedim onları ve böyle hafif çiçek kokularına döndüm. Bu seriyi son zamanlarda görmedim ama yeni bir seride satışı devam ediyor sanırım.

2. Loreal Elseve Saç Bakım Yağı: Çok beğenerek aldığım bu yağı bu ay hemen hemen her gün kullandım. Ağustos ayında da Morfose ile dönüşümlü olarak kullanmaya devam edeceğim. Yapısı güzel, saçı vıcık vıcık etmiyor. Kokusu da güzel. Tavsiye ederim.

3. Rival de Loop Aqua Yüz Spreyi: Sıcaklarda yapmayı en çok sevdiğim şeylerden birisi yüzüme sprey sıkmak. Çantamda ufak boylarda, evde ve işte ise büyük boylarda bulunduruyorum. Aklıma geldikçe fıslatıyorum. Bunu aloe veralı diye almıştım. Deodorant gibi. Serinlemek dışında herhangi bir etkisini görmedim.

4. Fresh Line Tonik: Bunları öle bayıla almış ve hiç kullanmamışım ya ben? Bu ay kafama dank etti ve toniğini bari kullanayım dedim. Çok ferahlatıcı. Sütüne hala elim gitmiyor. Cilt sütünü sevemiyorum bir türlü... Bir daha satış görevlilerine uymayacağım arkadaş..

5. Sansiro Vücut Spreyi: Markette 2,5 lira olduğunu görüp heves etmiştim. Elim pek gitmiyordu ama açık ayakkabı giymeye başlayınca ayak ferahlatma görevi verdim onlara. Vücut spreyi ve ayak ferahlatıcı olarak pek hoş oluyor.. :)

6. Essence Ruj - In the Nude: Temmuz ayında en çok nude dudakları sevdim. Kırmızı ruj böyle nasıl diyeyim eriyip oraya buraya bulaşıyor gibi geliyordu. Sürmedim mi? Sürdüm. Ama en çok bunu sürdüm.

7. The Body Shop Dudak Kremi: Kavanoz bu resmen kavanoz. :) Yatmadan önce ve sabah uyanınca uyguluyorum. Dudak kremlerini çok seviyoruum..

Bu ay benim en çok kullandıklarım bunlardı. Siz neleri kullandınız?

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder