8 Ağustos 2013 Perşembe

Temmuz Ayı Bitenler & Çöpe Gidenler


1. Pastel Oje: Bu renge bayılarak almış olmama rağmen tırnağımda bir türlü beğenemedim. Bir diğer problem de sürdüğümde kurumak bilmiyor ve ne yaparsam yapayım yastık izi mutlaka oluyor.Yollarımızı ayırıyoruz bu yüzden.

2. Avon Vanilla Swirl Parfüm (2 adet): Bu parfümleri büyük bir hevesle almış olmama rağmen istediğim vanilya kokusuna sahip değillerdi. 2 senedir falan sürünüyorlardı ama sonunda bittiler. :) Satıştan kaldırıldı sanırım.

3. Dore Delia Maskara: Bunu da tee ne zaman almıştım. Fena değildi ama Maybelline maskaralarının  yanından bile geçemez. Tekrar almayacağım.

4. Avon Tester Ruj: Küçük çantalar için böyle rujlar iyi oluyor. 1 günde bitti gitti. Darısı diğerlerinin ve hatta abilerinin ablalarının başına.. :)

5. Avon Lipgloss: Fena değildi. Ama uzuuun süredir lipglosslara elim gitmiyordu. Şimdi yeniden gitmeye başladı ama yapısı bozulmuş :( Kokusu çok güzeldi.

6. Allday Doğal Roll on: Bunu Limango'dan bir alışverişte almıştım. 6 liradan 3 liraya düşmüştü. Hiç sevmedim. Zorla kullandım desem yeridir. Hiçbirşeyi önlemiyor. Boşluğa sürmüş gibi oluyorsunuz. Doğal ama doğallık da bir yere kadar yani. Bir daha almam.

7. Rehab Şampuan: Lush markasına bayılıyorum ancak ürünlerini asla son kullanma tarihlerinden önce bitiremiyorum. Daha oturaklı bir insan olursam bir gün, o zaman daha çok Lush kullanabilirim. Bu şampuanı baya seviyorum ama arada değişiklik is

8. American Dream Saç Kremi: Etki olarak pek bir etkisini görememiş olsam da kokusuna hastayım. Barbie bebek saçı gibi mi kokuyor desem ne desem? Çok iyi hissettiriyor bu saç kremi! İleride tekrar alırım. Ama son kullanma tarihi konusu bunda da geçerli...

9. Babydream Islak Mendil: Bu mendiller aldığımda kuruydu.. Rossman'larda 2'li paket şeklinde satılıyor. Birini işe birini eve koydum. Ne var ne yok bunları kullanıyorum. Bereketli ama kuru. Paket tam kapanmadığı için içinde kalan birkaç tane de kurudu. Bir daha almayı düşünmüyorum.



10. Yves Rocher Onarıcı Şampuan: Bu şampuanın hastasıyım. Hem kokusu güzel hem de saçımı yumuşacık yapıyor. 2 al 1 öde tarzı indirimden almıştım. 1 tane daha var.

11. Isana Onarıcı Saç Spreyi: Pek birşey anlamadım. Onarma yapmadı. Bari güzel koksa içim yanmazdı. Hiç sevmedim. Gliss varken bir daha almamki :)

12. Perfume Jewels - Hot Kisses El ve Vücut Kremi: Kokusuna bayılıp almıştım. Yumuşatması fena değil ama öyle ölüp bittiğim bir krem olmadı malesef. Elimde kavunlusu ve kirazlısı da var.


Bitenlere bundan sonra kitap da eklemeye çalışacağım. Biraz motivasyon olsun. Hem de belki siz de görüp okumak istersiniz. Umarım iyi olur. Bu ay sonunda aylardır süründürdüğüm Moskof Cariye Hürrem kitabını bitirdim. Demet Altınyeleklioğlu'nun dilini çok akıcı buluyorum. Ancak bu kitabı dizi ara verince daha verimli bir şekilde okuyabildim. Bir yerden sonra bayıyordu çünkü. Yazarın Cariyenin Kızı Mihrimah romanını daha hızlı bitirmiştim. Bu tarz romanları seviyorsanız bence okumalısınız.

Sevgiler...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder